Aviseringar
Rensa alla

Hjälp !!


Ämnesstartare

Låg med en man för första gången i helgen när jag var väldigt full(och jag är en kille ska tillläggas) vet inte riktigt hur jag ska hantera allt. Har bara varit med tjejer innan. Var min första gång. Hela huvudet är fullt av tankar. Speciellt vad min omgivning kommer tycka. Har en väldig ångest av vad alla kommer tycka. Bor i en liten stad så det lär komma ut någon dag. Någon som har några vettigt svar på vad jag ska göra med alla tankar.? Har alltid trott att jag var heterosexuell ska tilläggas. Tacksam för bra kommentarer


   
Citera

Det är nog väldigt många som känner som du, speciellt folk som bor på mindre orter. Skulle någon reta dig för att du är homo-/bisexuell så är det bara att beklaga att de har sådana vidriga värderingar och dessutom tror att det är okej att yppa dem. 


   
SvaraCitera

Gillade du det?

Det spelar ingen roll vad du ser som din sexuella läggning, om folk vill lägga energi på att hata dig kan du lägga den energin på att göra något produktivt istället... Glad


   
SvaraCitera

Försök att inte oroa dig så mycket. Förmodligen respekterar alla människor på orten varandra och bryr sig inte om andras läggning. Gör dom inte det så bry dig inte om dom, då är de inte värd din energi.  


   
SvaraCitera

Du måste inte tänka så mycket, även om jag förstår att det är svårt att undvika. Var det en bra upplevelse är det kanske något du vill göra om. Annars behöver du inte göra det. Ligg med vilka du vill liksom, man behöver inte vara stämplad homo- eller bisexuell. 


   
SvaraCitera
happy

Bry dig inte om folk som hatar. Att vara homosexuell är normalt, folk som inte inser det är dumma i huvudet. Tycker verkligen synd om dem som tycker det. Gör om det om du gillade det. Sluta tänka på vad folk kommer tycka och istället tänka på vad DU tycker om det.


   
SvaraCitera