Aviseringar
Rensa alla

hjälp va människor ändras


Ämnesstartare

blev påminnd om 1 tjej jag gick i samma klass som leki till sexan, av mopsens läppar. Sökte upp henne på facebvook och kollade igenom bilder på'na nu!
HJÄLP VA HON FÖRÄNDRATS
Ser numer ut som mopsens kusin eller så
kanske ugly cousin
men alltså, hon HAR en fin insida!!!

Har du varit med om att vänner förändrats så mkt på några år att man ej känner igen dem lägre?
eller såklart har ni det men.


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag känner knappt igen mig själv från barnbilder [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Har du varit med om att vänner förändrats så mkt på några år att man ej känner igen dem lägre?

Kan ej komma på någon nu, hm. Ska stalka på facebook, återkommer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Kan ej komma på någon nu, hm. Ska stalka på facebook, återkommer.

tänk de där fula lite mobbade ifrån låg/mellanstadiet. Sök dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

tänk de där fula lite mobbade ifrån låg/mellanstadiet. Sök dem.

Var den fula/mobbade är fortfarande ful och mobbad [cool]


   
SvaraCitera

ofta ifall personen har ändrat stil radikalt, typ ifall man har känt någon under fjortisperioden som gått och blivit emo. annars brukar väl vikt/längd-förändringar och hårfärgning lätt förändra folk.

jag känner igen mig själv ganska bra från barnbilder, har inte förändrats särskilt mycket, samma kroppsproportioner (ungefär), samma hårfärg, ansiktsdrag. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm mitt ex från 8:an ser likadan ut, men är förlovad och väntar barn. Vad WT. Flickvännens namn var jätte-wt fast vill ej skriva ut det här kan PM:a dig om du vill veta [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Felicious:

jag känner igen mig själv ganska bra från barnbilder, har inte förändrats särskilt mycket, samma kroppsproportioner (ungefär), samma hårfärg, ansiktsdrag. 🙂

jag var söt när jag var liten. jättesöt. har växt ifrån det mesta av det tyvärr [sad]

Nintendo:

Var den fula/mobbade är fortfarande ful och mobbad

var den söta populära, gick över till söt mobbad och är nu ok-snygg och utstött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Flickvännens namn var jätte-wt fast vill ej skriva ut det här kan PM:a dig om du vill veta

klart jag vill, l-skar gossip [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[censur] en till som fått barn, vad äre för fel på dem???


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

jag var söt när jag var liten. jättesöt. har växt ifrån det mesta av det tyvärr [sad]

äsch då! du är säkert jättesöt nu också! *blinkblink*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

var den söta populära, gick över till söt mobbad och är nu ok-snygg och utstött

Oki var ej så mobbad osv, men ändå [blush] Var för argsint och slogs för mycket för det. Men var o-populär iaf [blush]

Postorderhoran:

klart jag vill, l-skar gossip

[crazy] ska!!

Hmm, den riktigt mobbade flickans storasyster klippt herrfrisyr så att hon ser ut som en man. Fast hon har pojkvän, så ej flata.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

en till som fått barn, vad äre för fel på dem???

akta dej kanske e nåt virus!!!

Felicious:

äsch då! du är säkert jättesöt nu också! *blinkblink*

egoboostar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

akta dej kanske e nåt virus!!!

ahh.

Åh skolans mobbade slampa som alltid hade massa pojkar på g och krossade hjärtan och fick horstämpel är i ett fast förhållande sen flera månader tillbaka [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Åh skolans mobbade slampa som alltid hade massa pojkar på g och krossade hjärtan och fick horstämpel är i ett fast förhållande sen flera månader tillbaka

blev jätteförvånad över en tjej vars liv jag "förstört" och gjort henne till hora skaffade hux flux ett ettårsförhållande. WTF, kände jag. Men blev glad fr hennes skull


   
SvaraCitera