Aviseringar
Rensa alla

Hjälp var hittar jag nya iPod hörlurar


Ämnesstartare

För ett par dagar sedan gick jag in på en mobilaffär, minns inte vilken men en av de vanliga. De hade svindyra priser där och personalen sa något att de inte finns iPod hörlurar längre. De hade pins men de var för stora för mig trots de såg relativt små ut. Jag har haft mina vita iPod hörlurar så länge jag kan minnas. Vassa kanter och slitna. Ljudet helt ok. Fick de ihop med min iPod som har lagt av. Min mobil är en samsungs8 edge och hörlurarna till den faller bara ur mina pyttesmå öron.
Tips på vilken butik jag kan gå till och vad ska jag fråga för hörlurar efter med gärna bra ljud? Vill ej ha headset! ^___^


   
Citera

gå online istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antagligen blir det online i slutändan men föredrar butiker och kunna se varan, fråga personalen direkt. Sen är de mitt problem givetvis att jag är kräsen och orkar inte med ovanor. Är jag ute efter nått ska det helst vara så likt det jag hade innan, vilket man aldrig lär hitta xD


   
SvaraCitera

gå till kjell o company


   
SvaraCitera

Varför inte bara vanliga hörlurar ? Funkar ju lika bra 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är vanliga hörlurar? ;D  


   
SvaraCitera

Menar du Iphone eller Ipod hörlurar? Ipod kan väl ha typ vilka hörlurar som helst? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IPod menar jag fast använder inte min iPod längre utan har all musik på mobilen nu som saknar ett bra hörlurar för mina små öron :3


   
SvaraCitera
time
 time

Elgiganten, bland annat. Ett tips är att leta efter produkten du är intresserad av på typ prisjakt eller pricerunner så vet du ju direkt 1) vilka butiker som har varan och 2) vilka butiker som finns i fysisk form nära dig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte hört talas om varken prisjakt eller pricerunner förut. Men det skall jag prova göra ^___^


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:
IPod menar jag fast använder inte min iPod längre utan har all musik på mobilen nu som saknar ett bra hörlurar för mina små öron :3

Okej då förstår jag. Som Time säger så finns det mobiltillbehör på Elgiganten, sen kan du leta på pricerunner och annat. Kjell och Company är ett annat alternativ, Clas Ohlsson kanske har något. Det finns ju lite spelbutiker som kan kan kolla i också!


   
SvaraCitera