Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP!!!!!!!!!!! Verkligen behöver råd.....


Ämnesstartare

Hur kan man bli kär i en kille man känner inte ens?[shake]

Det är så här att jag har träffat den här killen ett par gånger på hans jobb "sf bio", och sett han ett par gånger i stan med en tjej(förmodligen är de tillsammans).

Men jag skulle gärna bli vän med den här killen, men det är svårt för vet inte hur man ska börja....
Typ , där är han vid kassan och en rad mängd folk som köar framför han, när han arbetar dessutom.

Egentligen bryr jag mig inte om han har en tjej men hur ska jag visa att jag gillar han, det är skitsvårt att komma fram till han, jag känner mig helt dum.[sad]

De värsta är att i fredags dagen innan ALLA HJÄRTANS DAG ¨så såg jag han i stan med din tjej[chocked] min hjärta hållde på att stanna....


   
Citera
Ämnesstartare

OBS; JAG KÄNNER INTE KILLEN och vet inget om han.


   
SvaraCitera
Åtta

amanda90:

De värsta är att i fredags dagen innan ALLA HJÄRTANS DAG ¨så såg jag han i stan med din tjej[chocked]

Va!? Men jag var ju med henne då! [shake] Antingen lever hon ett dubbelliv eller så jobbar jag på bio. Jag blir så förvirrad! [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Va!? Men jag var ju med henne då! Antingen lever hon ett dubbelliv eller så jobbar jag på bio. Jag blir så förvirrad!

Vem e du? vadå du vad med henne.... jag menar att jag träffade han.


   
SvaraCitera

man kan inte bli kär i någon man inte känner, endast attraherad av utseendet.


   
SvaraCitera
Åtta

amanda90:

Vem e du? vadå du vad med henne.... jag menar att jag träffade han.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

man kan inte bli kär i någon man inte känner, endast attraherad av utseendet.

eller så börja jag helt enkelt gilla han, ordet KÄR e kanske starkt men hursomhelst snälla ge mig råd, vad jag kan göra nu.....[sad]


   
SvaraCitera

amanda90:

eller så börja jag helt enkelt gilla han, ordet KÄR e kanske starkt men hursomhelst snälla ge mig råd, vad jag kan göra nu.....[sad]

vad kan du göra? han har ju tjej[confused]
Försök prata med honom om du vill det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vad kan du göra? han har ju tjej
Försök prata med honom om du vill det

men vad ska jag säga till han?

jag vet att han har en tjej, men det skadar aldrig att visa att jag gilla han, eller bli vän med han helt enkelt.


   
SvaraCitera

amanda90:

men vad ska jag säga till han?

man ser väl ofta människor man skulle vilja vara vän med för att de verkar trevliga, men är lite knepigt hur man ska göra..
fråga om hans jobb, säg att du behöver extra jobb


   
SvaraCitera

Åtta:

Va!? Men jag var ju med henne då! [shake] Antingen lever hon ett dubbelliv eller så jobbar jag på bio. Jag blir så förvirrad! [cry]

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

fråga om hans jobb, säg att du behöver extra jobb

HAn jobbar på SF bio, man måste vara 19 år för att jobba där...jag e 18[shake]

Men hmm om man gå fram till han och köper en läsk e popcorn, sen börja snacka om vädret eller vilka filmer han rekommenderar[rolleyes] kanske lite dumt när man redan ha biljjetterna men ja...mm..


   
SvaraCitera

amanda90:

HAn jobbar på SF bio, man måste vara 19 år för att jobba där...jag e 18[shake]

och? du kan ju lika gärna vara 14 och frågar inför framtiden^^

amanda90:

Men hmm om man gå fram till han och köper en läsk e popcorn, sen börja snacka om vädret eller vilka filmer han rekommenderar kanske lite dumt när man redan ha biljjetterna men ja...mm..

som sagt, VILL du verkligen så kommer du väl på någonting


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amanda90:

en kille man känner inte ens?

Vilken gedigen utbildning du har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

som sagt, VILL du verkligen så kommer du väl på någonting

[cute] hmm... få hoppas det, men jag är känd för att sabba allt haha...spec såna tillfälle[crazy]


   
SvaraCitera