Aviseringar
Rensa alla

Hjälp, vet inte vad jag ska göra!


Ämnesstartare

såhär ligger det till. Jag och en kille jag gillar har smsat lite grann och jag tror att han kanske gillar mig också. Och Idag hade vi en slags "matfestival" inne i stan och han fråga om jag skulle dit. Även om jag inte hade planerat att gå dit sa jag ja. Jag fråga om han skulle dit och han sa att han skulle dit om ett tag och jag sa att jag bara skulle duscha först. När jag kom dit smsade jag att jag var där och sen när han kom, så sa han också till. Jag såg att han var med en av sina kompisar (jag var själv) och ja ba fuuuuuck, för jag tänkte i mitt huvud att han skulle va själv. Efter ett tag fråga jag om han var kvar och han sa att han var utanför frasses. Jag visste inte om jag skulle gå dit och prata eller så. Men efter en liten stund gick jag dit men han var inte där ute. Så jag gick in. Precis innanför dörren stog han och hämta dricka och jag såg honom inte först. Men sen sa han hej och jag sa hej lite förvånat (glatt dock) och sen gick jag snabbt iväg och beställde lökringar. (skulle jag stannat och pratat med han och hans kompis?) och han och kompisen (som jag inte känner) gick och satte sig vid ett bord i ett annat rum, där jag inte såg honom. När jag fick lökringarna gick jag bara ut därifrån. Skulle jag ha gått och satt mig med honom? Vi hade ju halvt bestämt träff. Jag vill smsa honom men vet inte vad jag ska säga


   
Citera
Ämnesetiketter

Fråga om ni inte kan träffas ensamma. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men vi har knappt pratat i verkligheten, men nu är jag rätt säker på att han gillar mig och vill ha kontakt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi smsar mycket men vi båda är för fega för att göra något i verkligheten


   
SvaraCitera