Aviseringar
Rensa alla

Hjälp, vill bli smal.


Ämnesstartare

Okej jag vet att jag inte är groteskt tjock. Jag är en tjej på ca 165cm och väger runt 50kg, vilket jag tycker är för mycket då jag känner med tjock och obekväm. Och jag vet inte vad jag ska göra, jag dansar ca 3 gånger i veckan. Och ibland gym, mest kondition träning då. Men nu vill jag gå ner i vikt och bli slank och fin. Jag vet att den här vikten till den här längden inte är fel, jag bara känner mig otroligt obekväm. Det passar liksom inte på mig, men så fort jag försöker gå ner i vikt m,m så tappar jag motivationen. Sjukt jobbigt!
Förra året svalt jag dock mig själv och sånt, inte särskilt så drastiskt som jag får det att låta. Men då var jag väkk ungefär 162 och väge typ 45 lite mindre kanske. Okej var inte nöjd då heller, men jag var mer bekväm då. Men jag vill absolut inte hamna i samma sitts som förra året. Men för ett tag sen var jag ganska nöjd med min kropp men nu känns det bara för mycket.
Oj nu skrev jag mycket, men jag ber om eran åsikt om det här. Och kanske peppande kommentarer för att få mig att lyckas på ett posetivt sätt.


   
Citera
Ämnesetiketter

Du är nog helt ensam [party]


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

Då kan du göra två val.

Antingen så tränar du ännu mer än vad du redan gör. Gärna varje dag. Håll dig undan livets goda saker som snax, snabbmat, alkohol och övrigt onyttigt. Ät efter så mycket du tränar. Tränar du mycket kan du behöva äta mer än vad du är van vid.

Eller också lär du dig älska dig själv.

Tro det eller ej, men det andra är roligast.


   
SvaraCitera

Du har redan ett underviktigt BMI. Pro-ana är inte tillåtet på sidan och det inkluderar råd om viktnedgång till underviktiga personer. Vill du ha hjälp med din kroppsbild så finns det en lista med ställen som kan hjälpa här.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera