Aviseringar
Rensa alla

Hjälp.. Vill bli smal 🙂


Ämnesstartare

Umm.. Jag skulle vilja få lite tips om hur jag kan få en platt mage , Smalare lår m.m... Nu försöker jag att börja hoppa över lunchen och bara ät frukost och middag men har ändå ett förfärligt sötsug. Jag är 13 år, 169 cm lång och väger 54 kg. ? Asså det kanske inte låter mycket jag vet inte men jag har ingen platt mage iaf 😉 det vill jag ju ha! ...

Såå.. Hur blir jag av med sötsuget o
Hur får jag smalare mage? 🙂 Tar alla tips jag kan få 😀


   
Citera
Ämnesetiketter

Jozzanpozzan:

Hur får jag smalare mage?

Jogga, powerwalk, spinning.

Skippa socker och onyttiga saker, men fortsätt ät lunch.


   
SvaraCitera

Öhm, rör på dig.

OCH OM DU BARA ÄTER FRUKOST OCH MIDDAG KOMMER DU FÅ SÖTSUG. Samt ämnesomsättnignen komemr ej fungera som den ska pga tillfällig svält (dvs utebliven lunch)

Ämnensomsättningen blir betydligt sämreo m du hoppar över ett mål. [crazy] = WIEIGHTGAIN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är 13 du borde inte tänka på sådant, 54 kg får din ålder och längd är perfekt.


   
SvaraCitera

Blitzen:

54 kg får din ålder och längd är pe

om man är 18 och har samma mått? d oxå bra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

om man är 18 och har samma mått? d oxå bra?

Finns inget som är bra eller dåligt, det är skillnad på anorektiker smal och så fet så det orsakar hälsoproblem. Man ska inte utgå ifrån vad som är "bra" utan vad du är nöjd med. Men om du vill ha min åsikt så ja.


   
SvaraCitera

Blitzen:

Finns inget som är bra eller dåligt, det är skillnad på anorektiker smal och så fet så det orsakar hälsoproblem. Man ska inte utgå ifrån vad som är "bra" utan vad du är nöjd med. Men om du vill ha min åsikt så ja.

men hon skriver att hon ej ha platt mage, det har jag.
är det ej konstigt hur fett väljer att hålla på?
antar att hon har mer muskler än vad jag har.
njuter du av att höra detta?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Marielle Hagblad:

http://ungdomar.se/text.php?text=1963

Eftersom man kan applicera viktnedgången hos någon som är enormt överviktig till någon som vill lämna normalvikt? [shake]


   
SvaraCitera

Du har redan en normal vikt.
Hoppa inte över lunchen, det ökar bara ditt sötsug. Ät tre större mål mat om dagen och några mellanmål, så kommer ditt sötsug minska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

men hon skriver att hon ej ha platt mage, det har jag.
är det ej konstigt hur fett väljer att hålla på?
antar att hon har mer muskler än vad jag har.

Din poäng är..?

mopsen:

njuter du av att höra detta?

Varför skulle jag göra det?


   
SvaraCitera

framtidstron lever:

Ät tre större mål mat om dagen och några mellanmål, så kommer ditt sötsug minska.

Hur många kalorier är inte det. Specificera dig. Kan tolkas som "ät tre mackor te frukost, sen pommestalrik te lunch m,e hamburgare å en stoooor portiion korvstroganoff te midda, ät två risifrutti te mellanmåla mellan dessa mål". MMM?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Assåå.. Om jag tex skulle va tvungen att åka och bada med skolan skulle jag låstas vara sjuk för att slippa hänga med pga att jag känner mej tjock.. Miuna kompisar äter mer mat ä'n mej men har ändå typ perfekta kroppar .. Orättvist! D: ... Asså.. Om jag ska fortsätta äta så kommer jag väl inte få platt mage elr? nu är jag lite förvirrad 😛 0.o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jozzanpozzan:

perfekta kroppar

"En perfekt kropp" är bara en skit ideal som du hör i media, hur du ska anpassa dig för att vara snygg. Det är skitsnack alltihopa. Om du vill gå ner i vikt kolla upp vad du kan äta för nyttig mat helt enkelt. Inget svårt. Åta sällan men stora måltid, det är en viktigt sak du bör komma ihåg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det jag menar med perfekta kroppar var väll att det är typ så jag vill se ut... 🙂


   
SvaraCitera