Aviseringar
Rensa alla

hjälp, vill han göra slut?


Ämnesstartare

Jag har haft ett förhållande nu i cirka 8 månader jag är jätte kär och har aldrig haft ett så seriöst förhållande förut, älskar honom enormt mycket 
Men för ca 5 månader sedan tog vi en lite "paus" för han var osäker på om han ville göra slut eller inte för han känner sig inte som en "förhållande kille" men han tänkte över det och han gjorde inte slut och han sa att han  är kär i mig. Men igår pratade jag med honom och han berättade att han inte tyckte att det känns rätt att va tillsammans med mig pga att jag innan vi blev tillsammans låg jag med hans kompis, kände knappt min kille då, han går på samma skola med honom ( de är inte kompisar längre ) och han säger att han tänker på det hela tiden.  Sedan sa han igår samma sak som han sa första gången  han va osäker att han inte känner sig som en "förhållande kille". Hur ska jag tolka detta, jag blir jätte ledsen och förvirrad;( HJÄLP


   
Citera

vet inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han är osäker


   
SvaraCitera

Precis som adaq säger så verkar han väldigt förvirrad och det låter han gå ut på dig vilket inte är så snällt med tanke på att du faktiskt blir ledsen av det här. Jag tycker ni ska ta en paus från varandra och inte bli tillsammans igen förrän han verkligen, verkligen vet vad han vill. Det är inte schysst mot dig dethär när han håller på att vela hela tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kameraflickan:
Precis som adaq säger så verkar han väldigt förvirrad och det låter han gå ut på dig vilket inte är så snällt med tanke på att du faktiskt blir ledsen av det här. Jag tycker ni ska ta en paus från varandra och inte bli tillsammans igen förrän han verkligen, verkligen vet vad han vill. Det är inte schysst mot dig dethär när han håller på att vela hela tiden.


   
SvaraCitera