Aviseringar
Rensa alla

Hjälpa ungdomar eller unga vuxna


Ämnesstartare

Hej jag har en tanke att fixa att jag på något sätt ska kunna hjälpa ungdomar med olika saker. Min tanke är att om man bor med sina fördelar så kanske man behöver någon annan att prata med. Men jag kan även tänka mig att städa ditt rum eller om du har mycket tvätt så kan jag tvätta. Jag kan även tänka mig att packa era gympakläder till skolgympan eller någon annan träning. 

Är det något som ni kan tycker att det är bra om du kan hjälpa med. Den åldern som jag tänker mig inom är 18-25 men jag är ändå inte så noga. Gärna både killar och tjejer. Men även till unga vuxna som har flyttat hemifrån. 

Jag är nyfiken på vad ni känner om min idé.


   
Citera
Ämnesstartare

"nej"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nahual:
"nej"D 
Du har kanske egna idéer som du vill ha hjälp med. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dennisjapan-age-of-consent-man-57f0ce925


   
SvaraCitera

Inte Jung:
dennisjapan-age-of-consent-man-57f0ce925

dad


   
SvaraCitera

Jag vet inte. Det kanske är en snäll och fin tanke i grunden. Men sen vet jag inte alls hur du skulle kunna få igång det hela, så att du liksom kan börja med det. Eller hur du skulle få ihop det, alltså få det hela att gå ihop och fungera i praktiken. Hmm...

Bland annat vet jag inte heller om ungdomarna skulle va särskilt pigga på det (till en början), tror de skulle vara ganska förvirrade först, och undra typ: öh vad är detta för nån som ska hjälpa till med en massa saker...?????????????!!! FörvirradTardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Denna tråd fick mig att känna obehag.


   
SvaraCitera