Aviseringar
Rensa alla

Hjärtfel................ [cry]


Ämnesstartare

Jag var nyss hos läkaren och tog EKG först ville hon att jag skulle få transport till sös...

.............dog då.............

men sen faxa hon dit o då fick jag reda på att det inte var så allvarligt som hon trodde......

utan det var..........först trodde hon blockeringar i hjärtat vet ej om det är det.....

.......sen sa hon att jag har extra slag i hjärtat.......

......måste sluta röka........måste sova........ej dricka alkohol...

någon som har samma? de här e helt nytt för mig torodde jag hade panikångest för symptomen var ju så :/ men näää självklart ska de va fysiskt!!!

nån som vet mer om extra hjärtslag? VRF HAR JAG DET? [cry]


   
Citera
Ämnesstartare

Kan det bli bättre om man äter sover regelbundet asså kan de va orsaken?

ähhh får googla...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

usch det låter inte kul [cry] tycker d borde hjälpa att Sova och Äta regelbundet och inte Röka och Supa men jag e ingen xpert inom detta...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enni:

usch det låter inte kul [cry] tycker d borde hjälpa att Sova och Äta regelbundet och inte Röka och Supa men jag e ingen xpert inom detta...

mmm hoppas de är anledningen så de inte e nån hjärtsjukdom lr så [crazy] får lägga alla dumheterna åt sidan o bli en riktig hälsosam perosn!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

usch va jobbigt [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

mmm hoppas de är anledningen så de inte e nån hjärtsjukdom lr så [crazy] får lägga alla dumheterna åt sidan o bli en riktig hälsosam perosn!!

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa krya på dig gumman!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Awwwwwwwww [sad][sad][sad][sad]

Krya på dig jetemycket hoppas att det inte är något dumt!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är itne det ganska vanligt bland tonåringar................


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Kan det bli bättre om man äter sover regelbundet asså kan de va orsaken?

Vet inte, men din kropp skulle säkerligen må bättre i alla fall.
Hoppas att det inte är något farligt [sad][party].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack lovers

ingen som vet någe om detta? googlar men hittar inge bra info..


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Om du inte sover kan ju det vara en bra sak att sköta till att börja med. Det är ju grundförutsättningen för allt som har med hälsa att göra. Sedan är extra hjärtslag något i princip alla personer har. Röka och dricka alkohol är inga problem dock.


   
SvaraCitera

Drick inte redbull vodka, då fladdrar det som tusan. När du får dom, andas, andas, andas så blire bra.. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry][cry][cry]
Käkar betablockerare mot sånt. Fast det är orsakat av undertryckt långvarig stress och ångest. Kryddat med panikångest.


   
SvaraCitera

en elevhemspojk tror jag har det, vet inget mer än att han fick ha ngn skit på sig som skulle reglera det där i ett dygn


   
SvaraCitera