Aviseringar
Rensa alla

Hm, nu får ni allt förklara


Ämnesstartare

Eh, känner mig lite förvirrad. Det är väl så att de trådar man bevakar kommer upp bland forumkommentarer när man blivit citerad? För jag har för mig att det var så innan. Men idag när jag loggade in hade jag 23 forumkommentarer och många av dem är från trådar jag inte har bevakat. Har märkt det på sistone. Alla trådar jag blir citerad i kommer upp bland forumkommentarer. Så här ska det väl inte vara, eller? Är det någon inställning jag har missat eller något? o_O


   
Citera
Ämnesstartare

Jo, så ska det vara. För bevakade trådar finns en egen symbol, uppdaterade bevakade trådar.
Eller vad den nu heter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Cheesypoofs:

För bevakade trådar finns en egen symbol, uppdaterade bevakade trådar.

Men det är väl när de uppdateras? Inte när man blir citerad? Har detta blivit ändrat? Eller är det bara jag som är otroligt efter? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Men det är väl när de uppdateras? Inte när man blir citerad? Har detta blivit ändrat? Eller är det bara jag som är otroligt efter? [rolleyes]

Blir du citerad i en bevakad tråd så står det både som uppdaterad tråd och som citering, och så har det varit i åtminstone ett år. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Cheesypoofs:

Blir du citerad i en bevakad tråd så står det både som uppdaterad tråd och som citering, och så har det varit i åtminstone ett år.

Okej, tack, nu känner jag mig fruktansvärt efter [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Okej, tack, nu känner jag mig fruktansvärt efter [smile]

Det är något som vi alla drabbas vid ett eller annat tilfälle. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Cheesypoofs:

Det är något som vi alla drabbas vid ett eller annat tilfälle.

Okej, men jag skyller på att det måste varit en massa konstigt folk inne i gårkväll. Brukar aldrig ha över 25 forumkommentarer. Finns det inget smidigt sätt att ta bort dem på, så man slipper gå in i varenda tråd? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Brukar aldrig ha över 25 forumkommentarer.

25? Jag är glad om jag har 3. [sad]

grodanboll_:

Finns det inget smidigt sätt att ta bort dem på, så man slipper gå in i varenda tråd? [smile]

jag tror tyvärr inte det. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Cheesypoofs:

25? Jag är glad om jag har 3.

Ja, fast nu har jag 24 efter denna [cool] Jag brukar inte ha så många. Kom som en chock typ´x D Därför jag undrade om det var ngt fel : P

I love Cheesypoofs:

jag tror tyvärr inte det.

Jaha, då återstår det väl bara att ta tag i det då [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Ja, fast nu har jag 24 efter denna [cool] Jag brukar inte ha så många. Kom som en chock typ´x D Därför jag undrade om det var ngt fel : P

Aha. Nåja, jag antar att du helt enkelt är mer poppis än jag. /cutself

grodanboll_:

Jaha, då återstår det väl bara att ta tag i det då [crazy]

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Cheesypoofs:

Aha. Nåja, jag antar att du helt enkelt är mer poppis än jag. /cutself

Njae, jag känner att jag blir mer och mer hatad här på UM med tiden men men sånt får man ta [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera