Aviseringar
Rensa alla

Hmm


Ämnesstartare

Ja vad ska man säga... När jag kollat runt lite här så känns det det som att det "bor" många rasister här. Så sa man på min tid i alla fall! Hmm, jag kanske har fel? Men då har ni hamnat på fel forum! 


   
Citera

Rasister? Här? Allt är relativt. Rasism och smygrasism finns överallt - dock är detta ställe ändå ingenting jämfört med flashback där man öppet uttrycker sin hat och sin avsky för människor med annat ursprung eller annan religion/hudfärg/kultur... människor som är annorlunda helt enkelt. Där är det dessutom helt ok att göra det också. På flashback är det helt ok att ha en vidrig människosyn - det är det inte här.

Hjärta


   
SvaraCitera

Vad är du för sort, svart lr vit???


   
SvaraCitera

finns ett gäng sd:are här, och de tenderar ju av någon "märklig" anledning att ha den typen av åsikter också...


   
SvaraCitera

Blivande_japan:
finns ett gäng sd:are här, och de tenderar ju av någon "märklig" anledning att ha den typen av åsikter också...

Slump BlinkBlink

mhm sen är det så att 3 av sdarna är en och samma person. 


   
SvaraCitera

kakakaka: mhm sen är det så att 3 av sdarna är en och samma person.

åh undra vem d kan va........

kakakaka:

Slump BlinkBlink

   

ah verkligen, så himla konstigt att det är så!


   
SvaraCitera

Man kan ju nästan tro det, ja.
Så tröttsamt att scrolla längs forumloggen och titlarna på de gäller SD, rasism-antirasism,
invandrare, politik och kådisar. Hejdå asså.


   
SvaraCitera

Jag tycker att det är fel att döma alla stackars SDare för att vara rasister. Visst många av deras politiker är det men långt ifrån alla deras väljare!
Man måste inte vara rasist för att rösta på SD, de flesta av dem som röstar är helt vanligt folk.


   
SvaraCitera