Aviseringar
Rensa alla

hmmm ?


Ämnesstartare

hej!

jag är "på g" med en sjukt underbar kille 🙂
vi skulle träffas förra fredagen , men han sa att han inte kunde..då sa vi att vi kunde ta det på lördagen men då fick han tydligen feber.
Så vi sa att vi skulle träffas denna helgen (igår) , då skulle han iväg helt plötsligt , då sa han :
men jag kommer till dig imån! (idag)
och han har inte hört av sig idag? jag har smsat men han svarar inte...

det verkar ju som att han inte vill träffa mig ? är det något som skrämmer honom eller ?
men han säger till mig hur mycket han gillar mig..
ähh jag fattar inte...
vad kan det vara ? [shake]


   
Citera
Ämnesetiketter

elinsimonsson:

då sa han :
men jag kommer till dig imån!

elinsimonsson:

imån

dumpa


   
SvaraCitera
sincan

Heter han Kebu?


   
SvaraCitera

Jag tror att det kan vara så att han är rädd. Osäker? Men hur länge har ni varit på g? Hur har det gått/varit tidigare mellan er?

Det kan också vara så att han helt enkelt inte vill träffa dig :/ Du får kräva ett svar av honom! Fråga rakt ut vad han vill med dig, det tycker jag vore det bästa. Sen får vi bara hoppas att han klarar av att svara ärligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi har varit på g i två månader!
vi har bara träffats två gånger innan med gemensamma kompisar , och det var väldigt mycket folk vilket gjorde att vi knappt snackade.
Sen har vi bara smsat med varrandra !


   
SvaraCitera

elinsimonsson:

vi har bara träffats två gånger innan med gemensamma kompisar , och det var väldigt mycket folk vilket gjorde att vi knappt snackade.

Jag förstår. Tycker att du ska konfrontera honom nästa gång ni träffas, hoppas ni gör det snart! Men det verkar ju vara det som är svårt.. efter han "håller sig undan". Men det är ändå inte så bra att ta sånt här på telefon/sms. Jag tycker att det är bättre öga mot öga.

Och OM han (gud förbjude) inte skulle höra av sig igen är det bara att försöka glömma. Jag tror dock att du kommer höra från honom, men han kanske kommer med fler ursökter, vem vet? En del av mycket tycker att du ska ignorera honom bara, eftersom mycket pekar på att han inte vill ha med dig att göra. Vill inte vara taskig, men man blir ju lite misstänksam..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu hörde han av dig , och jag föreslog att jag kunde komma till honom ( hade varit perfekt eftersom att mamma jobbar nära honom så hon kunde lämna och hämta mig , perfekt ! ) men han ville inte va hos sig , så han sa att han skulle komma till mig , men vi bor 45 minuter ifrån varrandra så han va ju tvungen att ta buss eftersom att hans föräldrar jobbade ... Men det gick inga bussar till mig så han ba : men vi skiter i de då, vi tar det i veckan! :)<3

och alltså åhhh jag känner att jag knappt kan vänta längre ! Vill bara träffa honom och komma ngn stans i vårt förhållande för det står helt stilla och har gjort det i två månader nu -.-


   
SvaraCitera

elinsimonsson:

Men det gick inga bussar till mig

?


   
SvaraCitera

Everything is going to be all right.


   
SvaraCitera

Angelize:

dumpa

[bigsmile]


   
SvaraCitera

elinsimonsson:

och alltså åhhh jag känner att jag knappt kan vänta längre ! Vill bara träffa honom och komma ngn stans i vårt förhållande för det står helt stilla och har gjort det i två månader nu -.-

Jag vill verkligen att det ska gå bra för dig/er. Jag hoppas innerligt att du slipper bli besviken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack! Eller vad man säger [love][love]


   
SvaraCitera

Tycker det är upp till honom nu att höra av sig.

Annars:

Ennie_faggot_loser:

Angelize: dumpa


   
SvaraCitera

Tycker du borde dumpa


   
SvaraCitera