Aviseringar
Rensa alla

Hockey före tjejer?


Ämnesstartare

I förrgår pratade jag och en kille jag gillar vääääldigt mycket och länge på msn och vi bestämmde att vi skulle fortsätta imorgon men då loggade han bara in och sa att han inte kunde prata och sen ut igen... och sen på kvällen va han inne igen och sa "det är hockey, kan inte snacka".
Sen idag skrev han bara ca fyra grejer till mig och sen sa han att han skulle plugga...

Han är det ända jag tänker på 24/7 under en veckas tid och jag vill verkligen att han ska gilla mig. Vad tror ni?

I förrgår verkade han gilla mig så mycket men idag verkar han inte äns intresserad[sad]

Sen så undrar jag om killar verkligen väljer hockey och sport före tjejer?


   
Citera

pinnspett:

Sen så undrar jag om killar verkligen väljer hockey och sport före tjejer?

Om han är lika gammal som du, ja, oftast, är olika från person till person.
betyder knappast att han inte är intresserad för det, bara att han är upptagen 😛


   
SvaraCitera

pinnspett:

Sen så undrar jag om killar verkligen väljer hockey och sport före tjejer?

ja. nej. ibland. [zzz]

men tycker han låter störd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

men tycker han låter störd

Varför?


   
SvaraCitera

pinnspett:

Varför?

för att jag inte skulle bete mig så


   
SvaraCitera

Varför skulle hockey gå före tjejer? Eller tjejer gå före hockey? Kan man inte få göra och gilla det man vill? :C
Han kanske skulle titta på hockey med sin familj? Eller sina vänner?

Å andra sidan inser jag ju nu att är du 14, so it's ok. I don't really mind much [cute]


   
SvaraCitera

Självklart ska det vara så.


   
SvaraCitera

Det kommer ju fler dagar. Är det hockey en dag och du finns dagen efter, klart som fan att man prioriterar hockeyn.


   
SvaraCitera

pinnspett:

Sen så undrar jag om killar verkligen väljer hockey och sport före tjejer?

Haha vad är det för jävla fråga? Klart sporter går före tjejer[bigsmile] Sålänge det inte är någon dam-sport då, men det säger väl sej självt[shake]


   
SvaraCitera

Ni är barn fortfarande. Ut och lek!!!!11


   
SvaraCitera

pinnspett:

Sen så undrar jag om killar verkligen väljer hockey och sport före tjejer?

Jag gör det. 😛 Fast har ju ingen tjej... Men jag hade gjort det i alla fall! Antingen får du bli intresserad och följa med honom och kolla på matcher med honom, strunta i det och låta honom göra sitt under den tiden det är eller att dumpa honom.


   
SvaraCitera

Helt klart hockey före tjejer


   
SvaraCitera

hahaha hockey <3


   
SvaraCitera

Cobrastyle:

Helt klart hockey före tjejer

[love] På söndag kan ingen stoppa mig för då spelar Sverige mot Norge! 😀 Norrmännen kommer bli krossade! [badgrin]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum X/Snusk


   
SvaraCitera