Aviseringar
Rensa alla

Höftpiercing?


Ämnesstartare

croatiansensation:

Om du går upp ganska mycket efter att du har piercat dig ser det nog ganska konstigt ut..

Inte märkbart, vart mellan 52-55 kilo...


   
SvaraCitera

CastlesMadeOfSand:

Inte märkbart, vart mellan 52-55 kilo...

Då är det nog lugnt. 🙂


   
SvaraCitera

[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CastlesMadeOfSand:

Jag har några piercingar i öronen och en i naveln och jag tänkte att nästa skulle vara i höften, här har ni en bild på hur det ser ut:

Fett snyggt, men man kan varken ha höga kjolar eller byxor när man gjort dem 🙁 men de var skjukt snygga. Men sådana piercingar emigrerar nästan alltid. Bara så du är medveten om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tsim:

man kan varken ha höga kjolar eller byxor när man gjort dem 🙁

Jag brukar mest använda mysbyxor, annars är det byxor med låg midja (har aldrig gillat hög midja) eller så är det tights... Om man har tightsen ovanför piercingen så borde det inte vara några problem?


   
SvaraCitera
Tuvan

Ta bara inte förmånga i öronen, det blir lätt fult o grylligt då.
Dom i höften var faktiskt rätt snygga. Men det kanske inte är så bra då de ser ut att vara obekväma i vissa byxor, kanske fastna i nån tröja mm.

CastlesMadeOfSand:

Om man har tightsen ovanför piercingen så borde det inte vara några problem?

Jag tror inte så, annars är det med höga jeans. dom är ju inte släta som tights så dom lär fastna, men då du säger att du inte ska ha höga jeans så är det lugnt.^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CastlesMadeOfSand:

Om man har tightsen ovanför piercingen så borde det inte vara några problem?

Jag har fått irriterande dumperioder av tights, just de gånger jag haft dem över piercingen. Stänger igen och klämmer åt. Ingen höjdare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag pratade med min piercare i fredags och han sa att man kan göra så kallade anchors. Min kompis vart lite illamående när han berättade hur det gick till, så känsliga personer kanske borde inte fortsätta läsa.

Det är en liten stav med en liten fot längst ner. Man kör in staven i huden och sedan hakar man fast staven med hjälp av foten i huden så den sitter kvar. Det är mindre chans att den stöts bort för det är mindre yta som behöver läka, läketiden är kortare och det står inte i vägen lika mycket.

I lördags gick jag till piercaren igen och bokade tid. Jag ska pierca mig den 4:e november klockan 14:00, ska göra fyra anchors, två på varje sida [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CastlesMadeOfSand:

Jag ska pierca mig den 4:e november klockan 14:00, ska göra fyra anchors, två på varje sida

Lycka till, blir nog jättefint [smile] Men det låter smärtsamt!


   
SvaraCitera

CastlesMadeOfSand:

I lördags gick jag till piercaren igen och bokade tid. Jag ska pierca mig den 4:e november klockan 14:00, ska göra fyra anchors, två på varje sida

Lycka till tjejen! För mig är det också anchors som gäller härnäst (två stycken horisontellt över naveln dock) , men tror inte att det gör så fruktansvärt ont.
Du får jättegärna skriva en rad till mig när du har gjort dem, så att man får veta lite om hur det faktiskt känns 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snyggt, men som alla andra har skrivit verkar det vara lite jobbigt med höga byxor/kjolar. Men tycker det var jävligt läckert.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu har jag gjort det 🙂 Fyra anchors, två på varje sida, gjorde inte alls lika ont som jag trodde det skulle göra :-O Jämfört med naveln kändes den här nästan ingenting

Image

Såhär vart det! Det konstiga var att de tre första hålen inte blödde alls, men det gjorde den fjärde. Piercaren sa att man brukar annars blöda, att det var konstigt att jag inte gjorde det på dem tre första, men jag antar att det är asbra att de inte gjorde det 😛 Jag känner dem inte alls längre, den sista svider lite, men det är för den blödde 😛 🙂


   
SvaraCitera

När en anchor inte blöder då får man oftast blåmärken istället. Är en fördel att blöda imo ^^

Men blev riktigt snyggt. Sitter och väntar på att få in lite cash så ska jag även göra detta (trots att jag är kille men men ^^)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CastlesMadeOfSand:

Nu har jag gjort det 🙂

skitsnyggt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Very nicely. [smile]


   
SvaraCitera