Aviseringar
Rensa alla

hög av tomater?


Ämnesstartare

idag åt jag ungefär 4 tomater pga brist på grönsaker. efter en stund mådde jag illa, inbillade mig att hunden var i rummet fast det inte var det?? hade ångest och fick en ''kick'' typ

det kanske beror på matbrist men finns det nåt särskilt ämnei tomater/grönsaker man kan bli hög av?? mår typ seriöst såhär varje gång jag äter tomater..

Image

Image

Det här är en seriös tråd, så plz alla attentionwhore/spammare.. stick nån annan stans


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

The deadly nightshade (Atropus belladonna), in particular, resembled the tomato plant the most, and was used as a hallucinogenic drug.

Kanske var det en nightshade du åt :D? [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nice var hittar du det. kan du länka? =) trodde ja höll på o bli galen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blev helt bäng när jag såg en tomat på TV, fortfarande stenad å det va typ 3 dar sen


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ahahahahaha <3


   
SvaraCitera
Zsasz

Nonoton:

belladonna

kebaboxo:

nice var hittar du det. kan du länka? =) trodde ja höll på o bli galen!

Du misstog knappast belladonna för en tomat det kan jag lova dig, både plantorna och frukterna/bären ser helt annorlunda ut, i stort sätt den enda saken de har gemensamt är att de är i samma växt-familj, men det är chilli, potatis, änglatrumpet, spikklubba och kapkrusbär också, så det faktumet säger inte så mycket..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var dem gröna/omogna?


   
SvaraCitera

Var köpte du dina tomater? Lokala ICA:t eller den lokala specerier-handlaren? Hur ofta äter du tomater?

Tror du får starkare effekt om du drar en lina ketchup istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Testat krossade tomater? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zsasz:

belladonna

Image

Zsasz:

tomat

Image


   
SvaraCitera

Hipster: De var väl rätt lika eller?


   
SvaraCitera