Aviseringar
Rensa alla

Högklackat


Ämnesstartare

Vad har ni köpt för klackar på sistone?? Har någon tips på bra siter där man kan klicka hem lite nya fina klackar, helst som är svenska och förutom have2have och nelly!

Hittas en massa bra shoppingtips på skofetischist.com/ men skulle vilja ha fler 🙂


   
Citera

trodde de skulle va om de grymma humorprogrammet 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha! 🙂


   
SvaraCitera

aw du blev inte arg +_+


   
SvaraCitera

tycker inte det är så snyggt : (


   
SvaraCitera

klackar? jag e inte bög.


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

tycker inte det är så snyggt : (

tykcer faktiskt det är sexigt, på tjejer alltså. men verkar se svårt ut att gå...


   
SvaraCitera

den_fete:

tykcer faktiskt det är sexigt, på tjejer alltså.

okej.. det tycker inte jag.


   
SvaraCitera

har en massa klackskor men det är jobbigt att höra klackklak hela tiden + det är bekvämare att gå i platta skor. och då är jag ändå sjukt duktig på att klackgå. har ett par fina stilettsandaler jag jämt sprang runt i förr. stackars fötter.
gick också på utflykt i en skog med barn iförd stövlar med hög klack. numera har jag bara fulskor. [sad]men man ska ju ha de så bekvämt som möjligt och jag går ju åtminstone inte ut i morgonrock liksom.


   
SvaraCitera
Exner

isola:

är jag ändå sjukt duktig på att klackgå.

isola:

stilettsandaler

; )


   
SvaraCitera

mm nu pirrar det va [wink][wink]


   
SvaraCitera
Exner

isola:

mm nu pirrar det va

Way beyond pirrande. [wink]


   
SvaraCitera

Högklackat är det bästa som finns love it skulle inte få för mig gå ut i platta skor inte ens när jag passar grannens barn så är det platta skor

jk.jpg


   
SvaraCitera

Äger inte ens ett par klackar.


   
SvaraCitera

Eller har ett par boots/kängor med jättetjock klack som är kanske sex cm höga. Räknas det?


   
SvaraCitera