Aviseringar
Rensa alla

Högskoleprovet


Ämnesstartare

Vilka här gjorde det? Och har ni vågat kolla upp facit? Glad


   
Citera

jag och player one. han fick (troligtvis) ett resultat mycket bra resultat. jag tvångsfirar honom i denna stund. jag har antagligen höjt mig något vilket också känns najs.


   
SvaraCitera

får samma som för 5 år sen verkar det som


   
SvaraCitera

sinnessjuk uns:
jag och player one. han fick (troligtvis) ett resultat mycket bra resultat. jag tvångsfirar honom i denna stund. jag har antagligen höjt mig något vilket också känns najs.

nu ska vi inte ta i så att vi spricker. men för att ha fått marginellt bättre än slumpen på mattedelen så var det bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gratulerar! Får samma som i våras verkar det som, jävla meningslöst. Får väl hoppas att alla andra misslyckats grovt så man får bättre lalalala


   
SvaraCitera

player one:

nu ska vi inte ta i så att vi spricker. men för att ha fått marginellt bättre än slumpen på mattedelen så var det bra.

jag tänker ta i hur mycket jag vill.


   
SvaraCitera

vågar inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:

nu ska vi inte ta i så att vi spricker. men för att ha fått marginellt bättre än slumpen på mattedelen så var det bra.

Hur bra? Är ni några slags genier?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:
vågar inte

Jo kolla! Hur som är vi grymma som BETALAT för att sitta i timmar och skriva prov på en LÖRDAG Tumme upp


   
SvaraCitera

feministfittan:

Jo kolla! Hur som är vi grymma som BETALAT för att sitta i timmar och skriva prov på en LÖRDAG Tumme upp

nej asså... vågar inte göra provet Rodnar


   
SvaraCitera

Men tack för pepp.. ska ta den med mig... till framtiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:

nej asså... vågar inte göra provet Rodnar

Fegis. Förvånad


   
SvaraCitera

Ja...

Måste bli mer desperat om det ska hända..


   
SvaraCitera

Skönt o inte va de


   
SvaraCitera

Jag hörde att "Käbbel" var med på orddelen, det är ju fint iaf.


   
SvaraCitera