Aviseringar
Rensa alla

Högskolor inom mitt behov


Ämnesstartare

Jag har egentligen bara ett behov. Vänner. Framför allt tjejkompisar. Men för att få det behöver jag komma in i en krets där just folk är i min ålder. Nu är jag 20 år, men kommer bli 21 framåt hösten här. Så folk från 18-22 är vad jag vill umgås med.

Jag har tittat runt på massa högskolor, men problemet jag egentligen har är just mitt program jag kommer söka till. Digital media. Hur många tjejer studerar sånt? Och vilka högskolor är att rekomendera?

Jag vill inte hamna bland massa nördar som inte bryr sig om sitt utseende, och ska jag generalisera så känns det som digital media enbart byggs av sådana typer. Har jag fel?

Vill helst söka till stora högskolor runtom i Sverige, så länge det är från Uppsala och neråt. Minus Gotland.


   
Citera

HÅRSTYLIST LÅTER SOM DIN GREJ


   
SvaraCitera

Doodlez:

Minus Gotland.

Vi har annars ganska hög tjej-kille ratio på spelutbidlningen [rolleyes]

Tror dock att det blir vanligare och vanligare med tjejer inom dylika ämnen. Tror även att du gör det onödigt svårt för dig själv genom att vara så kräsen med polare. Folk känner ofta folk som känner folk osv. Chilla bara och välj ett läroverk som passar dig av fler anledningar än hur många brudar som pluggar där.


   
SvaraCitera

ANNARS ÄR DET VÄL FRÄMST TJEJER I JURISTPROGRAMMET


   
SvaraCitera

OCH LÄKARE


   
SvaraCitera

vad spelar det för roll vilka andra som går programmen? du söker ju för din egen skull och inte för att ha någon slags image.. omoget så det sjunger om det.


   
SvaraCitera

tevepro:

vad spelar det för roll vilka andra som går programmen?

HAN VILL SCOREA ME ALLA CHEYOR VAH EEEEEEH [cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

vad spelar det för roll vilka andra som går programmen? du söker ju för din egen skull och inte för att ha någon slags image.. omoget så det sjunger om det.

Självklart söker jag för min egen skull. Men vore jag inte i den depression jag är i nu, så hade jag fortsatt jobba på det företag jag gör just nu. Tyvärr så sitter jag endast bland 30 plusare här och jag får inte ut något utav det. Jag behöver träffa folk.

Visst kan jag ha satt ett högt krav på mig själv. Men jag vet att efter att ha gått elprogrammet i gymnasiet, så var det ENBART killar där och det gav mig ingenting. Jag lärde mig inte ens känna dom för dom var på en helt annan nivå än mig. Antingen för insatta, eller för oinsatta i ämnet. Jag känner att jag har ett udda intresse jämtemot det umgänge jag bör hålla mig till för att lyckas i livet.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

HÅRSTYLIST LÅTER SOM DIN GREJ

+1

Miceparade:

Vi /../ på spelutbidlningen

Image


   
SvaraCitera

Gentlernen:

Ungdom

Sluta kriga med mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns det någon med mer förnuftiga svar kanske?


   
SvaraCitera

Dom jävlas satan med dig men dom har en poäng, tjejer går väl ofta på klassiskt tjejiga program. Det är klart dom inte är lika utbredda på joltcolaprogrammen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Dom jävlas satan med dig men dom har en poäng, tjejer går väl ofta på klassiskt tjejiga program. Det är klart dom inte är lika utbredda på joltcolaprogrammen.

Visst är det så. Men då är frågan vilken skola man kan välja åtminstone för att i alla fall hamna i en del utomstående kurser, där man förhoppningsvis blandas med tjejer?


   
SvaraCitera

Doodlez:

Visst är det så. Men då är frågan vilken skola man kan välja åtminstone för att i alla fall hamna i en del utomstående kurser, där man förhoppningsvis blandas med tjejer?

Någon som har sådana kurser? leta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Någon som har sådana kurser? leta!

Jag letar som bara den. Men det hör inte till min fråga här. Jag frågar ifall någon KÄNNER TILL en bra skola? Jag har inga kontakter irl jag kan fråga då jag är en av få som söker in mig på högskola nu. Därför vänder jag mig till er här på UM. Varför ska ni vara så dryga? Kommentera inte om du inte besvarar min fråga, snälla.

Förlåt för mitt uppförande, men det är inte första gången jag på UM får massa dumma svar. Hur gamla är ni?


   
SvaraCitera