Aviseringar
Rensa alla

Högtalare till laptop!


Ämnesstartare

tjenna jag undrar om man kan köpa vilka högtalare som helst till vilken dator som helst, eller kan typ ljudkortet på datorn PANGA??, jag har kollat lite på, 5.1-högtalarsystem i svart pianolack!
AddOn A-510
5-1-system
Fronthögtalare med 3 st. element
Yta i snygg pianolack
Spela högt med hjälp uteffekten på hela 260 Watt
Volym-, bas- och diskantkontrollImage tror ni jag kan ha den till min dator " Toshiba Satellite L505-14V Laptop
SATL50514V
"? /Tack i förhand


   
Citera
Ämnesstartare

så ser dom ut

untitled.bmp


   
SvaraCitera

Har fått flera högtalare i present (obs ej samtidigt), alla har passat. Passar på andras också.


   
SvaraCitera
kachin

brukar koppla min laptop till stereons högtalare, men de är långt ifrån sådär feta [crazy] funkar bra dock.


   
SvaraCitera

Mja, köp ett externt ljudkort! [y]


   
SvaraCitera

Varför ha sånt till laptop?


   
SvaraCitera

japansgrill:

kan typ ljudkortet på datorn PANGA??, jag har kollat lite på, 5.1-högtalarsystem i svart pianolack!

Ingen fara.
Eftersom de där högtalarsystemen är aktiva, det vill säga de tar kraften från ett eget vägguttag så belastas inte ljudkortet. Datorns ljudkort står bara för själva ljudsignalen.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Varför ha sånt till laptop?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Varför ha sånt till laptop?

ösa musik ? ha för fester,:P, osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Ingen fara.
Eftersom de där högtalarsystemen är aktiva, det vill säga de tar kraften från ett eget vägguttag så belastas inte ljudkortet. Datorns ljudkort står bara för själva ljudsignalen.

tror du de åär bra ljud i dom ?, eller vet du något annat för tyyp 800-1200kr som är bättre?, isf vart kan man köpa dom ?


   
SvaraCitera

japansgrill:

tror du de åär bra ljud i dom ?, eller vet du något annat för tyyp 800-1200kr som är bättre?, isf vart kan man köpa dom ?

Duger nog. Men sådana där anläggningar är inte mycket att ha på fest. De blir fort överröstade om det är mycket folk.


   
SvaraCitera

japansgrill:

ösa musik ? ha för fester,:P, osv

Koppla in i stereon. Om du har någon. [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Duger nog. Men sådana där anläggningar är inte mycket att ha på fest. De blir fort överröstade om det är mycket folk.

näe men asså mer för typ förfest ,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Koppla in i stereon. Om du har någon.

har ingen


   
SvaraCitera

japansgrill:

har ingen

Skaffa riktiga saker istället för dom där låtsas sakerna. [zzz]


   
SvaraCitera