Aviseringar
Rensa alla

hör bitar av pokemonsoundtracket över allt :C


farbror gugge:

aha visste inte:E och har inte spelat igenom det än!

Åh, jag hade fått för mig att du spelat förut [blush]

farbror gugge:

men liks va kan man använda den till mer än att cykla på cykelvägen? : o

Giefstockis:

Det går sjukt mycket fortare

This [cool]

Giefstockis:

cykeln för att ta sig till ett ställe

Neh, inte i Kanto/Johto. Det är typ bara cykelvägen som man inte kan cykla uppför om man inte har cykel, + är fjantigt roligt att cykla nerför, men that's about it. Man kan ju flyga det avståndet istället om man vill [blush][cute]


   
SvaraCitera

Men snorlax sitter väl i vägen om man väljer andra hållet? :O Har för mig att det tar tid att få bort han xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Åh, jag hade fått för mig att du spelat förut [blush]

de har jag! men aldrig orkat ta mig igenom det! :$

Giefstockis:

Men snorlax sitter väl i vägen om man väljer andra hållet? :O Har för mig att det tar tid att få bort han xD

att bara döda honom är inte svårt, annars kan man ju fånga honom med masterbollen som man får i dedär tornet [cute]


   
SvaraCitera

farbror gugge:

de har jag!

Då finns det inga ursäkter! [mad]
(man kan få cykeln ganska tidigt - snacka med pokemonfanatikern i pokefanclubhuset så fåru en voucher, sen kan du visa den i cykelbutiken i Cerulian tror jag)

Giefstockis:

Men snorlax sitter väl i vägen om man väljer andra hållet? :O Har för mig att det tar tid att få bort han xD

farbror gugge:

att bara döda honom är inte svårt, annars kan man ju fånga honom med masterbollen som man får i dedär tornet

Man kommer inte förbi Snorlax med cykeln heller, och man kan väl inte slåss med eller döda honom förrns man fixat pokeflöjten ivf 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

(man kan få cykeln ganska tidigt - snacka med pokemonfanatikern i pokefanclubhuset så fåru en voucher, sen kan du visa den i cykelbutiken i Cerulian tror jag)

ah vet hittade den sen[blush]

Miceparade:

Man kommer inte förbi Snorlax med cykeln heller, och man kan väl inte slåss med eller döda honom förrns man fixat pokeflöjten ivf 😮

jaja[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

men varför skulle man köpa den? :C borde ju ta typ 5 år att få ihop till typ 10 000 000 eller vad den kostar? D:

Man får kupong av gubbe om man lyssnar på hans skitsnack om Ponyta:k


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAHA SÅ HAR NÅGON REDAN SVARAT PÅ DET NU KÄNNER JAG MIG ONÖDIG


   
SvaraCitera