Aviseringar
Rensa alla

Höra föräldrar ha sex


dewster:

Nu så skiter de ju fullständigt i om vi hör eller inte, iofs.. [sad]

[shake]


   
SvaraCitera

isola:

[shake]

Är ju kul att vara i andra änden av husvagnen och på morgonen vakna att den gungar lite lätt och att man hör.. underliga ljud.. på andra sidan dörren.. Så försöker man somna om men det går inte och batteriet på iPoden tar självklart slut och sedan ska man låstsas som ingenting vid frukosten.. [cry]


   
SvaraCitera

dewster:

Är ju kul att vara i andra änden av husvagnen och på morgonen vakna att den gungar lite lätt och att man hör.. underliga ljud.. på andra sidan dörren.. Så försöker man somna om men det går inte och batteriet på iPoden tar självklart slut och sedan ska man låstsas som ingenting vid frukosten.. [cry]

Du sa ingenting heller? Jag hade gått upp och med flit tappat saker i golvet etc så att de märkt att jag var vaken.
Eller så hade jag skrikit "Hallå, det är något djur som har kommit in här och springer runt så att allt skakar/det är någon psykopat som försöker välta husvagnen därute!!"


   
SvaraCitera

isola:

Du sa ingenting heller? Jag hade gått upp och med flit tappat saker i golvet etc så att de märkt att jag var vaken.
Eller så hade jag skrikit "Hallå, det är något djur som har kommit in här och springer runt så att allt skakar/det är någon psykopat som försöker välta husvagnen därute!!"

Jag försökte förtränga det, förneka för mig själv att det hade hänt. :C


   
SvaraCitera

Då ska ni bara veta hur obehagligt och hemskt det är att råka se när ens förälder och dennes partner har sex. [cry]


   
SvaraCitera

dewster:

Jag försökte förtränga det, förneka för mig själv att det hade hänt. :C

Hemskt [cry]
Jag som tyckte att det var hemskt att råka se min pappa iförd endast handduk, ingenting mot att höra sådant ju [cry]


   
SvaraCitera

Blaine:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

isola:

Jag som tyckte att det var hemskt att råka se min pappa iförd endast handduk, ingenting mot att höra sådant ju [cry]

Jag klår dig. Både min mor och min far och min syster går ibland runt helt nakna i huset utan att skyla sig det allra minsta. T.ex när de ska till och från duschen eller när de går upp mitt i natten för att gå på toa osv.


   
SvaraCitera

Mångkulturell:

Jag klår dig. Både min mor och min far och min syster går ibland runt helt nakna i huset utan att skyla sig det allra minsta. T.ex när de ska till och från duschen eller när de går upp mitt i natten för att gå på toa osv.

Stackare, du kan få bo i mitt förråd om du vill, har lite plats där. [cute]


   
SvaraCitera

isola:

Stackare, du kan få bo i mitt förråd om du vill, har lite plats där. [cute]

Awww, vad snäll du är. Får jag flytta in i huset sedan när det blir vinter och kallt?


   
SvaraCitera

Mångkulturell:

Awww, vad snäll du är. Får jag flytta in i huset sedan när det blir vinter och kallt?

Om du har kläder på dig när du går upp och kissar så får du det [wink][wink]


   
SvaraCitera

isola:

Om du har kläder på dig när du går upp och kissar så får du det [wink][wink]

Tar alltid på mig kläder när jag går upp och pissar [cute]


   
SvaraCitera

Mångkulturell:

Tar alltid på mig kläder när jag går upp och pissar [cute]

Ok. Då är du välkommen till mitt förråd då. [cute]


   
SvaraCitera

isola:

Ok. Då är du välkommen till mitt förråd då. [cute]

Nice [smile] Packar väskorna redan ikväll.


   
SvaraCitera

stereo total:

Save the drama for your mama

tihi[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte alls, det är faktiskt ganska upphetsande..[ops] jag hör mina päron ha sex nästan varje helg då sovrummsväggarna är tunna och de har sin säng precis på andra sidan väggen där jag har min. Första gången jag hörde morsan stöna och sängen börja knaka blev jag ganska förvånad men det övergick snabbt i upphetsning. är jag den enda som känner så?


   
SvaraCitera