Aviseringar
Rensa alla

Hörde av mig 45 min för sent


Ämnesstartare

Min partner är väldigt svartsjuk av sig.. och jag skulle gå ut med mina vänenr på krogen. Sa att jag skulle höra av mig en tid men hade så mycket kul då o så och glömde tiden lite så 45 efter avtalad tid hörde han av sig och var rätt sur..

Han säger att det är respektlöst gjort av mig.. han tycker att jag ska hålla det jag sagt på pricken typ.. eftersom han är så svartsjuk.

Vare dåligt gjort av mig?

Kommentarer?


   
Citera
Ämnesetiketter

Du hörde ju av dig så småningom, hade faktiskt inte brytt mig så mycket, om det inte hade funnits någon praktisk anledning till att du skulle höra av dig då, som att jag skulle möta/hämta upp dig eller så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker han får skylla sig själv som släppte ut dig från köket...


   
SvaraCitera

Haha, svartsjuka anser inte jag som nåt fel. Så jag kan inte känna nån empati för dig precis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Hörde av mig 45 min för sent"

tweegy:

så 45 efter avtalad tid hörde han av sig och var rätt sur..

Här ligger det en hund begraven...


   
SvaraCitera

Äh, vadå respektlöst. Varför skulle du höra av dig över huvud taget?


   
SvaraCitera

sculptura:

Haha, svartsjuka anser inte jag som nåt fel.

Det är jobbigt att vara svartsjuk dock [sad]
Men att låta det gå ut över den andra är ju bara fail.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså om det inte framgick var det JAG som sa att jag skulle höra av mig den tiden. Och medan jag inte hröde av mig som jag sagt blev han mer och mer grinig för att han är svartsjuik..


   
SvaraCitera

Tickstart:

Men att låta det gå ut över den andra är ju bara fail.

Varför det?


   
SvaraCitera

Jag får mina fiskar varmar om jag gör så mot min flickvän, men annars skulle jag inte brytt mig.


   
SvaraCitera

Kvinnorna ska hålla sig i köket, och ifall dom når till vardagsrummet så är kopplet för långt....

Förövrigt så är du en kättare som borde brinna i helvetes eldar....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McAn:

Tycker han får skylla sig själv som släppte ut dig från köket...


   
SvaraCitera
Hando

tweegy:

Vare dåligt gjort av mig?

Glömmer man så glömmer man, inget mer med det likssom.


   
SvaraCitera

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Glömmer man så glömmer man, inget mer med det likssom.

så man har inget ansvar att komma ihåg det man säger två timmar innan när det handlar om en svartsjuk person som blir nojig då? (det är det han säger nämligen)..

alltså att den som inte är svartsjuk får anstränga sig extra för att hålla det den säger o sånt för att den svartsjuka itne ska bli mer svartsjuk...


   
SvaraCitera