Aviseringar
Rensa alla

Hörni killar jag behöver er hjälp


Ämnesstartare

Hej! Sorry för lång text men skulle uppskatta hjälp sjukt mycket. För cirka en månad sedan var jag på g med en kille och vi var genuint säkra på varandra och att det kommer bli vi liksom. Han berättade om mig för sina vänner, ville att jag skulle träffa hans familj och han ville träffa min, ville träffa mig ofta och när vi var med varandra ville han alltid röra mig utan att det övergick till något sexuellt utan det var respektfullt och bara visade genuint tycke. Han sa att han aldrig känt som han gör med nån annan tjej och att han inte hade velat hålla på med en tjej på jättelänge före han träffade mig. Allt var bra och stabilt i cirka en månad, sedan fyllde han 18 och då gick det åt helvete. Han kom en lördag och sa att han inte har känslor för mig mer, men han hade bara för en vecka sen, på sin 18-årsfest, sagt hur mycket han behöver mig och att jag var hans och visade upp mig för sina vänner och höll om mig och kysste mig helt öppet för alla att se. Alla påpekade hur kär han verkade och han såg alltid till att se att jag hade det bra och var jag var. Han sa att vi bara hade klickat som vänner och att han inte känner den där gnistan, men sedan fick jag reda på att han hade hånglat med en annan tjej på en fest dagen före. Jag tror personligen att det var därför han var så snabb med att dumpa mig. Efter detta var det inga hard feelings och han verkade fortfarande tycka om mig då han skapade på exakt samma sätt, svarade lika fort som före och dissade aldrig. Och när han kom hem till mig och snackade om denna händelse på festen med den andra tjejen sa han att skulle det varit nån annan tjej skulle han inte stannat för att snacka länge, men nu när det var jag stannade han i över tre timmar bara för att snacka om detta. Han sa att kände när han fick gå ut på krogen för första gången att han kände att han var i ett koppel pga att han hade mig och att han inte kände att det kändes bra och att han inte ska ha förhållande då han inte är redo. Hur ska jag tolka detta? Jag förstod det som att han hade ett genuint tycke och intresse för mig, nästan som att han var kär, och det tyckte alla andra också. Var ansvaret för tungt för honom att bära när han fick börja gå ut på krog eller vad handlar detta om innerst inne? Han sa att han aldrig haft sån ångest i hela sitt liv som när han hånglade med den där tjejen, och enligt alla som såg det var det hon som var på honom och inte vice versa, han sa att han tog bort hennes händer i början för att han hade mig i bakhuvudet. Vad är detta? 


   
Citera
Ämnesstartare

Snapade ska det stå istället för skapade hehe. 


   
SvaraCitera

Han är säkert inte redo för ett förhållande, sen verkar han inte kunna hålla sig till en tjej utan håller på med flera tjejer, det låter inte särskilt bra.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:
Han är säkert inte redo för ett förhållande, sen verkar han inte kunna hålla sig till en tjej utan håller på med flera tjejer, det låter inte särskilt bra.

Ja det låter som det tyvärr :/


   
SvaraCitera

Det låter som han kan inte ta ansvar och lyckades vara otrogen efter bara en månad. Tror inte det är värt att försöka med honom, kommer nog bara leda till besvär.


   
SvaraCitera

Maymay:

Ja det låter som det tyvärr :/

:/


   
SvaraCitera

Maymay:
Det låter som han kan inte ta ansvar och lyckades vara otrogen efter bara en månad. Tror inte det är värt att försöka med honom, kommer nog bara leda till besvär.

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:
Det låter som han kan inte ta ansvar och lyckades vara otrogen efter bara en månad. Tror inte det är värt att försöka med honom, kommer nog bara leda till besvär.

Tror du rent känslomässigt att han kände någonting för mig? Jag ska inte försöka igen då någon som är otrogen inte är värd ens tid men det där att vi bara klickar som vänner tycker jag låter som bullshit. 


   
SvaraCitera

sessan707997:

Tror du rent känslomässigt att han kände någonting för mig? Jag ska inte försöka igen då någon som är otrogen inte är värd ens tid men det där att vi bara klickar som vänner tycker jag låter som bullshit. 

Asså jag vet inte, men det låter ju som om han låtsades vara någon annan innan han fyllde 18.


   
SvaraCitera
myten

Han kommer antagligen komma tillbaka när han bränt upp studiebidraget och insett att krogen inte uppfyller förväntningarna han har.
Skulle rekommendera dig till att bli mindre ”på” och ta lite avstånd från honom, antagligen lär han väl märka detta och inse att hans ”säkra kort” (det vill säga du) kanske blir allt mer och mer osäkert. 
Låter i alla fall i mina ögon som om du är lite väl lättfångad för honom för tillfället. 

Och nej, han kan omöjligen vara otrogen när ni inte ens är tillsammans. Ett harmlöst fyllehångel också, njae

Just my opinion though 


   
SvaraCitera