Aviseringar
Rensa alla

Höst/Vinter


Smilen
Ämnesstartare

Har ni börjat se allt mera hösttecken eller kanske även tecken på vintern?

Är det inte mysigt med höst och vinter där det är svalare eller även kallt? 
Vad anser du?

Jag tycker om hösten, men vintern är ibland fin och om du gillar vintersport så gillar du vintern också.


   
Citera

Gillar höst och vinter, för kallt bara


   
SvaraCitera

Jag gillar kallt väder för då kan man klä på sig mysiga hoodies istället för ba tshirt, fy fan


   
SvaraCitera

Hösten är så kort här, snart kommer snönShockerad


   
SvaraCitera
L Y S

Jag gillar hösten och starten på vintern, sen mot slutet av januari samt hela februari är det inte så roligt längre med allt mörker, slask, kyla etc.


   
SvaraCitera

Höst, vinter och våren är mina årstider för att det är skönt att själv få välja hur varm en vill vara. Jag riktigt myser när höst/vinterjackan, mössan och vantarna får komma till användning. Värsta årstiden är sommaren när en nästan måste klä av sig naken för att inte svettas ihjäl.


   
SvaraCitera

Asså jag försöker  inte tänka på hösten allsSkeptisk  förutom (Halloween) då men annars har jag bara vår/sommar  framför mig..  och framför allt INTE vinternFörvirrad den värsta årstiden jag vet..Förvirrad

Man gör  ALLT för att ta vara på den sista sommartid som finns kvar typ ^^Rodnar det så mycket som finns kvar att göra? ^^

Ännu så ser det lite ut så här på mitt hemliga ställe ^^HjärtaHjärtaHjärta
the-little-foxhideout.JPG


   
SvaraCitera

Höst + distansundervisning --> depressionens mamma. 


   
SvaraCitera
L Y S

Olycklig: Höst, vinter och våren är mina årstider för att det är skönt att själv få välja hur varm en vill vara.

Precis min tanke. Är det kallt kan man alltid ta på sig mer kläder, men vad gör man när det är stekande varmt och man har tagit av sig nästan allt...och det fortfarande är varmt som tusan?


   
SvaraCitera

L Y S:

Precis min tanke. Är det kallt kan man alltid ta på sig mer kläder, men vad gör man när det är stekande varmt och man har tagit av sig nästan allt...och det fortfarande är varmt som tusan?

Badar


   
SvaraCitera
L Y S

youngvobb:

Badar

Tillfällig svalka, men bättre än inget. 


   
SvaraCitera

Förstör tråden med en sommarbild... 
Gick ut innan frukost och tittade på det enda gula lövet med nattlinne. Kråkslott Rodnar

Sommaren är en mardröm.
Glömt namnet på månaden då det är som mest ohyra i hemmet. Gillar inte släcka ljus, stearin och sot. Stearin ser för övrigt ut som glasyr. Mössen kan vara ute.

Filt och innetofflor året om. Julgodis Hjärta
Lättast med geocaching på vintern.


   
SvaraCitera

Gillar inte när snön är blå.
Mer snö på träden, mer dimma.
Älgjakt..


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:
Gillar inte när snön är blå.
Mer snö på träden, mer dimma.
Älgjakt..

När är snö blå


   
SvaraCitera

sgt.sunshine:

När är snö blå

När himlen är klarblå. Ibland är snön gul..


   
SvaraCitera