Aviseringar
Rensa alla

Höstlov


Ämnesstartare

Just nu så har jag höstlov, det är väl helt okej men vafan ska man göra liksom?
Jag sitter i mitt rum och kollar på South Park hela dagarna, vill göra ngt men mina vänner dissar mig. 
Några tips på saker man kan göra på en sån här vecka? 😛


   
Citera

Jobba


   
SvaraCitera

ollebj:
Just nu så har jag höstlov, det är väl helt okej men vafan ska man göra liksom?
Jag sitter i mitt rum och kollar på South Park hela dagarna, vill göra ngt men mina vänner dissar mig. 
Några tips på saker man kan göra på en sån här vecka? 😛

stanna hemma


   
SvaraCitera

ollebj:
Just nu så har jag höstlov, det är väl helt okej men vafan ska man göra liksom?
Jag sitter i mitt rum och kollar på South Park hela dagarna, vill göra ngt men mina vänner dissar mig. 
Några tips på saker man kan göra på en sån här vecka? 😛

hur gammal är du? vart bor du? 


   
SvaraCitera

Jobba


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

its_just_me:

hur gammal är du? vart bor du? 

Joo, just nu så är jag 14, bor också på Öland. 😛


   
SvaraCitera
Em_00

Hej! jag bor i Kalmar, kul att du bodde så nära. Jag känner i igen mig i det du skriver. Att man inte vet vad man ska göra under lovet. Det har ofta varit/är så att jag känt mig ensam på lov. Speciellt när kompisarna är bortresta eller nått eller helt enkelt inte kan va. Du kanske kan få tag på en kompis du inte har hört av dig på länge? eller göra nått kul som att träna, baka, hitta något som du tycker är kul. Eller göra sånt som du kanske inte hinner annars eller något du har velat ta tag i, men som du inte hunnit. Som att städa, rensa garderoben, eller göra nått annat du har velat göra. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Em_00:
Hej! jag bor i Kalmar, kul att du bodde så nära. Jag känner i igen mig i det du skriver. Att man inte vet vad man ska göra under lovet. Det har ofta varit/är så att jag känt mig ensam på lov. Speciellt när kompisarna är bortresta eller nått eller helt enkelt inte kan va. Du kanske kan få tag på en kompis du inte har hört av dig på länge? eller göra nått kul som att träna, baka, hitta något som du tycker är kul. Eller göra sånt som du kanske inte hinner annars eller något du har velat ta tag i, men som du inte hunnit. Som att städa, rensa garderoben, eller göra nått annat du har velat göra. 

Joo, tack, ska nog träffa ngn imorrn som jag faktiskt inte har snackat med på länge så tack för alla tipsen! 🙂


   
SvaraCitera

ollebj:

Joo, just nu så är jag 14, bor också på Öland. 😛

aha! Men du kan gå på bio! Gå till stranden! Gå till simhallen!


   
SvaraCitera

Det är bara nån dag kvar nu, sen är det skola igen, då jävlar, då bli det tråkigt som uta helvete igen.


   
SvaraCitera
Em_00

qwertyy:
Det är bara nån dag kvar nu, sen är det skola igen, då jävlar, då bli det tråkigt som uta helvete igen.

Positiv inställning tack! Vad har du för val?


   
SvaraCitera

Em_00:

Positiv inställning tack! Vad har du för val?

Jaja, du kan ju ha lite kul med dig själv iaf, det är alltid uppiggande.


   
SvaraCitera