Aviseringar
Rensa alla

Hollow Earth: Underjordiska världar, inomjordingar (IT); VIDEO-bevis och vittnen...


Ämnesstartare

schtyle:

Haha, är du på riktigt?

På riktigt? [confused]


   
SvaraCitera

Haha


   
SvaraCitera

[y][y][y][y][y][y][y][y][y][y][y][y][y][y][y][y][y][y].........................................................................[tired]


   
SvaraCitera

Dödsguden:

På riktigt? [confused]

Ja... dina långa inlägg och allt [bigsmile] [bigsmile] [bigsmile] [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon som tycker att den här tråden ska flyttas över till "Vetenskap och filosofi"?

Personligen tycker jag det, när jag tänker efter... [y]


   
SvaraCitera

Here we go again...

Tror inte att det är någon som läser dina inlägg om jag ska vara ärlig, känns det inte rätt onödigt att skriva allt då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

z i n:

Tror inte att det är någon som läser dina inlägg om jag ska vara ärlig, känns det inte rätt onödigt att skriva allt då?

Visst läser de inläggen...men...eftersom de inte kan säga emot, så håller de hellre tyst... [cool]


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Visst läser de inläggen

Möjligen för att få sig ett gott skratt...


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Visst läser de inläggen...men...eftersom de inte kan säga emot, så håller de hellre tyst... [cool]

Eller så är det snarare så att de flesta inte vill ge sig in i en diskussion med någon som använder väldigt många, och väldigt tvivelaktiga källor.


   
SvaraCitera

så länder i världen skulle alltså håll sig borta fårn polerna på grund utav den där inre världen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erkowich:

så länder i världen skulle alltså håll sig borta fårn polerna på grund utav den där inre världen?

Tvärtom, kolla alla länder som har sin militär vid Nordpolen och Sydpolen... [cool]


   
SvaraCitera

Ägda jävla atiester!


   
SvaraCitera

SnusenSusen:

Ägda jävla atiester!

Vad menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Peacemaker:

Vad menar du?

Att det är ateisterna som har hjärntvättat oss att Jordens inre bara är järn och skrot... [no-no]


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Tvärtom, kolla alla länder som har sin militär vid Nordpolen och Sydpolen...

va händer ner länder skaffar mark där? 2025 upphävs lagen att inget land får kräva mark på sydpolen men när det går ut kommer de troligen leta efter mineraler. då är de ju i stor fara[chocked]


   
SvaraCitera