Aviseringar
Rensa alla

Homo, bi, hetero eller trans, hur var din första gång?


Ämnesstartare

Hej! Vi är två tjejer som går i trean på gymnasiet och arbetar förfullt med vårt projektarbete som innefattar sex och samlevnad.
Vår slutprodukt ska bli ett informationshäfte eller en mindre bok och vi har valt ett självklart HBTQ-perspektiv! Vi tycker det är tråkigt att de flesta biologiböcker väljer ett heteronormativt-förhållningssätt till sex och vill därför skapa något nytt, där alla kan känna igen sig.
Och nu behöver vi alltså din berättelse om hur det kan gå till när man förlorar "oskulden", har sex första gången eller vad man själv kallar det.
Vill du vara anonym? Var det! Det viktigaste är att vi kan skapa ett så brett spektra som möjligt.

Hoppas du vill hjälpa oss!


   
Citera

JA MAN KNULLADE OCH SEN NÄR MAN VAR KLAR MÄRKTE MAN ATT MAN FORTFARANDE VAR SAMMA PERSON, MAN FICK INTE ENS ETT DIPLOM.

HADE VARIT BRA ATT VETA DET I FÖRVÄG SÅ KANSKE MAN INTE HADE TYCKT SÅ SYND OM SIG SJÄLV NÄR MAN INTE FICK KNULLA.

FAST VEM JAG KNULLADE SPELAR VÄL FAN INGEN ROLL.


   
SvaraCitera

dålig


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

JA MAN KNULLADE OCH SEN NÄR MAN VAR KLAR MÄRKTE MAN ATT MAN FORTFARANDE VAR SAMMA PERSON, MAN FICK INTE ENS ETT DIPLOM.


   
SvaraCitera

jag knullade och det var skönt sen tänkte jag jaha d var d nu vet jag hur d känns och sedan dess har jag knullat många gånger tänker inte berätta hur många men en del gånger rätt många för att inte ha knullat så länge det må jag säga


   
SvaraCitera