Aviseringar
Rensa alla

Homo v.s heteroförhållanden


Ämnesstartare

Håller homoförhållanden längre än heteroförhållanden? Eller tvärtom?

Tror homosexuella killar kan ha svårare att vara trogen, det känns lite som om de flesta förhållanden med killar varar kort jämfört med heterosexuellas. Har dock inte så jättemycket att jämföra med.

Homokillar har sex oftare än heterokillar har jag hört, en liten inflik bara. Vet inte om det stämmer dock.


   
Citera

homosexuella vänsterprasslar mer pga att de är sexuella perversioner, avvikelser. genetiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bullen:

homosexuella vänsterprasslar mer pga att de är sexuella perversioner, avvikelser. genetiskt.

Då vill jag ha ett mer vettigt argument än att påpeka HBT-personer som perversa och har avvikelser, det där var till och med hets mot folkgrupp.

Killar har lite större sexbehov än tjejer, men tror att det är i stort sett jämlikt intresse för sex för båda könen.


   
SvaraCitera

Colour Television:

Håller homoförhållanden längre än heteroförhållanden? Eller tvärtom?

öööööh
tror det är individuellt och så


   
SvaraCitera

bullen:

homosexuella vänsterprasslar mer pga att de är sexuella perversioner, avvikelser. genetiskt.

ska vi slå vad? nu får du ge dig...


   
SvaraCitera

Colour Television:

Tror homosexuella killar kan ha svårare att vara trogen

Tror jag knappast, varför skulle man vara mer otrogen bara för att man är bög? Man blir väl inte dum i huvet bara för att man är bög eller?


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum SEX/Homo- och bisexualitet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frippe96:

Tror jag knappast, varför skulle man vara mer otrogen bara för att man är bög? Man blir väl inte dum i huvet bara för att man är bög eller?

Ingen har sagt att någon är dum i huvudet som är bög?

Är själv gay så det hade varit väldigt konstigt.


   
SvaraCitera

qazedctgb:

ska vi slå vad? nu får du ge dig...

Var han seriös? [chocked] Tolkade det som skoj [blush]


   
SvaraCitera

Det är inte helt accepterat att vara homosexuell, kanske är det därför som många inte visar det öppet. Förhållandena skulle absolut hålla längre om folk hade större förståelse och det ansågs vara enligt normen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

qazedctgb: ska vi slå vad? nu får du ge dig...
Var han seriös? [chocked] Tolkade det som skoj [blush]

Det där var ju hets mot folkgrupp, om han skojade så var det ett dåligt skämt 😛

Hjärtlös:

Det är inte helt accepterat att vara homosexuell, kanske är det därför som många inte visar det öppet. Förhållandena skulle absolut hålla längre om folk hade större förståelse och det ansågs vara enligt normen.

Finns nog något i det där.
Men jag har sett och snackat med folk som skaffat pv en vecka och blivit singel två veckor senare för att sedan bli ihop med en annan en vecka senare. Överdrift men föra att du ska fatta vad jag menar. Vissa heterokillar och heterotjejer håller ju på så med, vet en kille, men frågan var snarare:

Har homosexuella svårare att vara trogna till sin partner än heterosexuella?


   
SvaraCitera

Colour Television:

Det där var ju hets mot folkgrupp, om han skojade så var det ett dåligt skämt 😛

Inte om han drev med folk som resonerade så. Om det var ett skämt så var det ju inte homosexuella som det skämtades om i grunden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Inte om han drev med folk som resonerade så. Om det var ett skämt så var det ju inte homosexuella som det skämtades om i grunden.

Det är otroligt svårt att tolka text på nätet, framförallt om man inte använder smileys, det får Bullen svara för sig själv.


   
SvaraCitera

hoppas att tråden skapades pga. ren nyfikenhet


   
SvaraCitera

Colour Television:

Har homosexuella svårare att vara trogna till sin partner än heterosexuella?

Varför skulle de ha det?


   
SvaraCitera