Aviseringar
Rensa alla

Homofobi och rasism


Notice
Ämnesstartare

Tycker du det är lika dåliga? I dagens samhälle så är det 100% förbjudet att vara homofob men har märkt att det inte är samma sak med rasism


   
Citera

Notice: lika dåliga


   
SvaraCitera

Frågan är väl lite fel ställd eftersom det finns väldigt många som är kritiska till massinvandringen av araber och afrikaner som i sin förlängning håller på att rasera hela svenska samhällssystemet men för den skull inte är rasister. 


   
SvaraCitera
Notice
Ämnesstartare

vikingen:
Frågan är väl lite fel ställd eftersom det finns väldigt många som är kritiska till massinvandringen av araber och afrikaner som i sin förlängning håller på att rasera hela svenska samhällssystemet men för den skull inte är rasister. 

Har inte sagt att det är rasism? Men däremot om du hatar dom  då är du rasist.


   
SvaraCitera

vikingen: araber och afrikaner

är det särskilda "fölkslag" som utgör risken för en välfärdskrasch? 


   
SvaraCitera
Notice
Ämnesstartare

S3ON:

är det särskilda "fölkslag" som utgör risken för en välfärdskrasch? 

Haha, fattar faktiskt inte hur afrikaner o araber förstör Sverige? Dom komemr hit för ett bättre liv, varför har t.ex jag mer rätt att ha ett bättre liv än en fattig person i t.ex Afrika? Vad gör mig värd mer än honom? Har jag mer rätt än honom bara för att jag är född här i Sverige? kan nån vettig människa svara? 


   
SvaraCitera

Notice:

Haha, fattar faktiskt inte hur afrikaner o araber förstör Sverige? Dom komemr hit för ett bättre liv, varför har t.ex jag mer rätt att ha ett bättre liv än en fattig person i t.ex Afrika? Vad gör mig värd mer än honom? Har jag mer rätt än honom bara för att jag är född här i Sverige? kan nån vettig människa svara? 

Ja, är det någon som förstör välfärden är det politiker och myndigheter.


   
SvaraCitera

Notice: Har inte sagt att det är rasism? Men däremot om du hatar dom då är du rasist.

Min kritik är inte i första hand mot araberna och afrikanerna utan mot våra svenska politker som har ställt dörren på vid gavel utan att tänka på konsekvenserna.

S3ON: är det särskilda "fölkslag" som utgör risken för en välfärdskrasch?

Nu är det ju 100% araber och  afrikaner som massinvandrar och kallar det för asylinvandring så frågan är väl självbesvarad.


   
SvaraCitera

vikingen: Nu är det ju 100% araber och  afrikaner som massinvandrar och kallar det för asylinvandring så frågan är väl självbesvarad.

Hur kan du beskylla dem? Skall du beskylla någon så skall du väl beskylla de som är orsaken till att de flyr.. Förvirrad


   
SvaraCitera

S3ON: Hur kan du beskylla dem? Skall du beskylla någon så skall du väl beskylla de som är orsaken till att de flyr..

Nu läste du dåligt. Jag skrev...

vikingen: Min kritik är inte i första hand mot araberna och afrikanerna utan mot våra svenska politker som har ställt dörren på vid gavel utan att tänka på konsekvenserna.

Dvs hade det varit lite framförhållande i våra svenska politikers syn på framtidens Sverige så hade inte denna massinvandring skett.

Nu har idag (fredag) i vart fall M stuckit ut och ställt krav på gränskontroll in i Sverige p gr av den stora flyktingstormen vilket i vart fall är ett steg i rätt riktning.


   
SvaraCitera

vikingen:

Nu läste du dåligt. Jag skrev...

Dvs hade det varit lite framförhållande i våra svenska politikers syn på framtidens Sverige så hade inte denna massinvandring skett.

Nu har idag (fredag) i vart fall M stuckit ut och ställt krav på gränskontroll in i Sverige p gr av den stora flyktingstormen vilket i vart fall är ett steg i rätt riktning.

Så lät det ej först. förstår ej varför du skall rikta kritik gentemot de folkslagen öht dock. 


   
SvaraCitera

Homofob är ett felaktigt uttryck enligt experter på det svenska språket.


   
SvaraCitera

S3ON: Så lät det ej först. förstår ej varför du skall rikta kritik gentemot de folkslagen öht dock.

Frågan är ju naturligtvis om det är massinvandringen av araber och afrikaner som håller på att få hela det svenska samhällssystemet att rämna eller om det är politikerna som låter detta fortsätta dag efter dag, vecka efter vecka, månad efter månad?


   
SvaraCitera

vikingen:

araber och afrikaner araber och afrikaner araber och afrikaner araber och afrikaner araber och afrikaner

Du tjatar ständigt om "araber och afrikaner" på alla dina konton och är alltså väldigt noga med att påpeka människors etnicitet. Du kan inte låtsas att du inte är rasist när du lägger så stor vikt vid människors etnicitet. 


   
SvaraCitera

Walther: Du tjatar ständigt om "araber och afrikaner" på alla dina konton och är alltså väldigt noga med att påpeka människors etnicitet. Du kan inte låtsas att du inte är rasist när du lägger så stor vikt vid människors etnicitet.

Det bor säkerligen bortåt en halv miljon norrmän, finländare och danskar i Sverige (troligen fler dvs jag har inga siffror) men det är ju knappast dom som utsätter Göteborg för skottlossningar eller Malmö för bombattacker eller bränner bilar eller dödar svenskar på IKEA-varuhus eller kräver att få någonstans att bo.

Nej, jag är inte rasist. Jag är REALIST!


   
SvaraCitera