Aviseringar
Rensa alla

Homosexualitet är en skada på hjärnan.


Ämnesstartare

Människans uppgift är att fortplanta sig, så att avkomman lever vidare. Det är det naturliga. Två killar kan inte göra barn lika lite som två tjejer så hur kan ni anse att homosexualitet är "naturligt" eller "rätt"? Skulle alla få den utvecklingsstörning* som homosexualitet faktist är så skulle ju mänskligheten dö ut om ca 100 år.

Vad är naturligt i det? Inget! Påstår man annat är man homosexuell själv eller bara dum, för man kan ju inte på allvar tycka att något som kan utrota mänskligheten är "rätt" eller "naturligt".

*Utvecklingsstörning. Det är min åsikt om homosexualitet för det är lika "naturligt" som en CP-skada eller annat som inte hör hemma hos människan. Homosexualitet uppstår när det blir något fel vid skapelsen i mammans mage för ett normalt skapt barn gillar det motsatta könet.


   
Citera
Ämnesstartare

Om alla var heterosexuella hade jorden blivit överbefolkad ditt kött. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet din mamma om att du är vaken denna sena timme?
Gå och lägg dig, tänk igenom vad du skrivit och använd din hjärna.


   
SvaraCitera
mynona

Ska vi avskaffa abort och preventivmedel.

ska vi förbjuda inseminering för homos


   
SvaraCitera
molnig

DrStock är en skada på hjärnan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: homos

åh gud, är skithungrig och detta påminde mig om hummus. har inte det hemma, måste köpa imorgon.


   
SvaraCitera
mynona

kakakaka:

åh gud, är skithungrig och detta påminde mig om hummus. har inte det hemma, måste köpa imorgon.

vad är hummus? jag är så okunnig om mat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

vad är hummus? jag är så okunnig om mat

Snippsaft


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

vad är hummus? jag är så okunnig om mat

en libanesisk rätt! du borde prova, bland det bästa som finns att äta. 
http://sv.wikipedia.org/wiki/Hummus


   
SvaraCitera
mynona

kakakaka:

Snippsaft

i så fall förstår jag inte varför du behöver gå ut och köpa det i morgon, för att vara helt ärlig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår att ni som är homo blir upprörda men faktum kvarstår.
Penis + penis = onaturligt.
Vagina + vagina = naturligt.
Penis + vagina = naturligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är mycket som är fel på en homosexuells hjärna. Merparten av alla seriemördare är homosexuella. Samma med personer som skadar djur. Finns fakta/studier om detta så återigen, hur kan man försvara något som är så fel? 


   
SvaraCitera
mynona

DrStock:
Förstår att ni som är homo blir upprörda men faktum kvarstår.
Penis + penis = onaturligt.
Vagina + vagina = naturligt.
Penis + vagina = naturligt.

Vad du är puritansk och sexfientlig som tycker att sex bara är till för att göra barnLedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Vad du är puritansk och sexfientlig som tycker att sex bara är till för att göra barnLedsenHjärta

Det är fel på hjärnan om man dras till samma kön. 

Om homosexualitet är rätt och naturligt enligt dig så är ju pedofili det med. Personen föds ju med den störningen precis som homosar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DrStock:

Det är fel på hjärnan om man dras till samma kön. 

Om homosexualitet är rätt och naturligt enligt dig så är ju pedofili det med. Personen föds ju med den störningen precis som homosar.

anser att pedofili är naturligt. anser inte att brott som begås av pedofiler är naturliga. 🙂 


   
SvaraCitera