Aviseringar
Rensa alla

Homosexualitet är fel - vetenskapligt bevisat (igen)


Ämnesstartare

Mupp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trådskaparn är så jäkla gay


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DU är fel, det har du själv bevisatTröttIgen dessutom...

Patrick: Det är även etiskt fel

Du är även ett etiskt fel.

Maks: trådskaparn är så jäkla gay

Ja, tråden är ett resultat av att TS med stor sannolikhet mot sitt nekande är antingen bi eller homo, men är bara för rädd för att erkänna och omfamna sin sanna sexualitet.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har bevisat att jorden är platt, för om den var rund skulle vi glida ner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maks:
trådskaparn är så jäkla gay

Förolämpa inte alla som är gay, han är inte uppe i deras mod!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men hallå, kärlek är inte matematiskt. Och vadå "skadar"? Sen när fan har en sexualitet i sig skadat någon?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999:

Förolämpa inte alla som är gay, han är inte uppe i deras mod!

hur är det modigt att ha 1 visst sexualitet? 
ts: du är en idiot, gå och och dö av skam eller nåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999: mod!

"Mod", är inte det fel ordval? Modet är att våga komma ut med det när personer som ts dömer ut sexuella läggningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Denna tråd är anmäld så att visa patrick våra synpunkter han sitter säker och ler för sig själv bakom skärmen XD 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

hur är det modigt att ha 1 visst sexualitet? 
ts: du är en idiot, gå och och dö av skam eller nåt

Formulera mig fel, när jag tryckte på skicka.så ångr. jag mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:
Jag skapade en tråd förut som bevisade (matematiskt) att homosexualitet är fel. Det är även etiskt fel eftersom det skadar människor.  http://www.thisdaylive.com/articles/science-of-gay-marriage/158265/

En "matematiker" som avslutar sin analys genom att hylla gud kan väl knappast anses som trovärdig. Förstår inte heller riktigt hur man kan räkna ut om ett speciellt umgänge eller en speciell aktivitet är fel genom matematik och vetenskap. Man kan räkna ut att det inte blir några barn genom avloppssex men själva konstaterandet att något är "fel" är ju enbart en åsikt som naturligtvis kan variera från person till person, 


   
SvaraCitera
Paseo

Sover


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns källor som påstår att månlandningen och förintelsen inte skett. Bara för det finns en källa på något betyder det absolut inte att den är tillförlitlig. Källkritik. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snoret: sexualitet kan inte vara rätt eller fel. det bara är. låt det vara.

Vad tycker du om pedofili då? Det är inte heller rätt eller fel utan bara är?

De flesta homosexuella är pedofiler.

Aaron: Kärlek är kemi inte matte ditt pucko , baah bara för Vetenskapen behöver skriva ner i en massa formler på papper så är det inte lika med sant i logiska Verkligheten !

vetenskap handlar om att arbeta med verkligheten. det är just vad det är.

NiklasW: En "matematiker" som avslutar sin analys genom att hylla gud kan väl knappast anses som trovärdig.

Det är inte hans religion som är intressant utan hans teori... vad du säger är att ''En matermatiker som är religiös KAN INTE ha trovärdiga teorier''.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick: Vad tycker du om pedofili då? Det är inte heller rätt eller fel utan bara är?

jämför du homosexualitet med pedofili? omg


   
SvaraCitera