Aviseringar
Rensa alla

Homosexuell och stolt


Ämnesstartare

Hej! Jag har sett lite hatiska kommentarer mot homosexuella här senaste tiden och har lite funderingar. Till er som tycker det är fel/onaturligt/äckligt/vidrigt osv skulle jag vilja fråga:

Gillar inte du att lapa sköte? Kollar inte du på lesbisk porr? Vill inte du knulla din brud i röven? Vad är skillnaden att ha analsex med en kille/tjej? Röv som röv liksom... Har du testat att stimulera prostatan? Det sägs vara rätt nice, jag vet ju inte eftersom jag tyvärr inte har en.

Till er andra bögar, flator, bisexuella, pansexuella, transexuella och övriga. Stå på er för fan, ingen kan trycka ner oss!

pride.jpg


   
Citera

Törnrosa: Gillar inte du att lapa sköte?

lapa? 

Törnrosa: Kollar inte du på lesbisk porr?

Jo älskar d! 

Det är ej homosexuella läggningen som så jag står emot, och tycker inte det är onaturligt eller fel heller.. 

Jag har en fobi mot lättklädda män bara, eller män som gör saker som att pussa varann. Kan inte rå för det.. Du får leva ut din sexualitet hur mycket du vill! Men jag tänker hålla mig på säkert avstånd..  


   
SvaraCitera

Kort sagt: det är mig det är fel på. 


   
SvaraCitera

Törnrosa: Vad är skillnaden att ha analsex med en kille/tjej? Röv som röv liksom...

Hahahaha! du kanske är bi då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

lapa? 

Jo älskar d! 

Det är ej homosexuella läggningen som så jag står emot, och tycker inte det är onaturligt eller fel heller.. 

Jag har en fobi mot lättklädda män bara, eller män som gör saker som att pussa varann. Kan inte rå för det.. Du får leva ut din sexualitet hur mycket du vill! Men jag tänker hålla mig på säkert avstånd..  

Slicka fitta/lapa sköte same same..
Vadå tror du att dom tänker attackera dig på nåt sätt eller? Om dom pussas är dom nog upptagna båda två, så det är nog ingen risk.. XD det hela verkar ganska patetiskt och helt oförståeligt för mig. 

S3ON:

Hahahaha! du kanske är bi då?

Mycket möjligt, jag gillar inte att placera mig i fack. Syftade mer på att anatomin inte skiljer sig där för män och kvinnor. 

S3ON:
Kort sagt: det är mig det är fel på. 

Håller helt med.


   
SvaraCitera

Törnrosa: Vadå tror du att dom tänker attackera dig på åt sätt eller? Om dom pussas är dom nog upptagna båda två, så det är nog inger risk.. XD det hela verkar ganska patetiskt och helt oförståeligt för mig.

Kan förstå det. Låt oss säga att saker och ting har hänt mig under min uppväxt, kan vara som så att dessa ting och lett till de fobier jag har.. Eller så har jag dem bara, i sådant fall kan jag inte förklara varför. Jag är en sjuk människa som sagt. 

Törnrosa: Syftade mer på att anatomin inte skiljer sig där för män och kvinnor.

Kvinnor har tydligen ingen g-punkt i analen, annars skall det inte skilja så mycket. 


   
SvaraCitera

haha:D<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Kan förstå det. Låt oss säga att saker och ting har hänt mig under min uppväxt, kan vara som så att dessa ting och lett till de fobier jag har.. Eller så har jag dem bara, i sådant fall kan jag inte förklara varför. Jag är en sjuk människa som sagt. 

Kvinnor har tydligen ingen g-punkt i analen, annars skall det inte skilja så mycket. 

Då kan man lära sig att alla inte är likadana, vilket är en jädra tur. Tråkigt att du har dåliga minnen, men man får väl jobba sig igenom det helt enkelt. Eller hålla dem för sig själv så inte människor känner sig kränkta. 🙂 
Jag antar att du pratar om prostatan? Ja, den ska fungera ungefär som kvinnans g-punkt. Då kan man ju undra varför naturen har gjort den skön att ta på om mannen  inte ska ha nåt där bak... men det är en annan diskussion 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:
haha:D<3

Make love dont fight Blink


   
SvaraCitera

Törnrosa: Ja, den ska fungera ungefär som kvinnans g-punkt. Då kan man ju undra varför naturen har gjort den skön att ta på om mannen  inte ska ha nåt där bak...

Är du religiös? 


   
SvaraCitera

Törnrosa:

Make love dont fight Blink

whty do they see homosexyelliti as a trouble, not as a gift??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Är du religiös? 

Nej. Vadåra?


   
SvaraCitera

Törnrosa:

Nej. Vadåra?

Måste det finnas en grund och en anledning för allt som har hänt? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

whty do they see homosexyelliti as a trouble, not as a gift??

They feel threatened of our awesomeness... and they thing we are tooooo horny, i think XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Måste det finnas en grund och en anledning för allt som har hänt? 

Det allra mesta i kroppen har ju en funktion, altså en anledning till att den sitter på en speciell plats i kropp. Men jag antar att det finns en anledning till att den sitter just där den gör.Vadå hänt? Pratar vi inte om prostatan?


   
SvaraCitera