Aviseringar
Rensa alla

Homosexuell och stolt


Törnrosa:

They feel threatened of our awesomeness... and they thing we are tooooo horny, i think XD

we have so mutch wisdom in side our bodies..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

we have so mutch wisdom in side our bodies..

thats why lesbians loves cats, they are smart just like us!



   
SvaraCitera

Törnrosa: Vadå hänt? Pratar vi inte om prostatan?

Jo, hur och varför den uppstod.. Du tror att den sitter där den gör av en anledning, vilket har en viss koppling till religion. Jag förnekar inte detta, men ser det hela ur ett större perspektiv, där allt är möjligt..

I samma veva lite grann undrar jag varför 2 män inte har organen som krävs för en en befruktning? Varför är det meningen att endast män och kvinnor skall kunna få barn tillsammans?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jo, hur och varför den uppstod.. Du tror att den sitter där den gör av en anledning, vilket har en viss koppling till religion. Jag förnekar inte detta, men ser det hela ur ett större perspektiv, där allt är möjligt..

I samma veva lite grann undrar jag varför 2 män inte har organen som krävs för en en befruktning? Varför är det meningen att endast män och kvinnor skall kunna få barn tillsammans?

För att kromosomerna fungerar så, sen kan man diskutera varför det fungerar så och det tar aldrig slut.. Haha vi kommer in på saker som det inte finns något svar på. Varken, du jag eller någon annan människa.  


   
SvaraCitera

Törnrosa:

För att kromosomerna fungerar så, sen kan man diskutera varför det fungerar så och det tar aldrig slut.. Haha vi kommer in på saker som det inte finns något svar på. Varken, du jag eller någon annan människa.  

Ja men precis.. Prostatan behöver alltså inte vara placerad där av anledningen att göra det skönt för män att stoppa upp saker.. =)


   
SvaraCitera

Törnrosa:

thats why lesbians loves cats, they are smart just like us!


or because they are pussis...


   
SvaraCitera

and lesbians love pussy, right? 😉


   
SvaraCitera

Törnrosa: ingen kan trycka ner oss

Törnrosa: jag gillar inte att placera mig i fack

det gör du ju


   
SvaraCitera

det är inte anatomin som är äckligt med homosexuella, det är det faktum att en av männen måste reducera sig själv till en mottagande och underordnad person. det blir en skevt när en man tar kvinnans plats som objekt för penetration/dominans. 


   
SvaraCitera

Birger:
det är inte anatomin som är äckligt med homosexuella, det är det faktum att en av männen måste reducera sig själv till en mottagande och underordnad person. det blir en skevt när en man tar kvinnans plats som objekt för penetration/dominans. 

o inga barn blir det heller


   
SvaraCitera

varför ska man vara stolt över något som inte är en prestation


   
SvaraCitera

bth_cheerleader_2.gif

i want mor faggots mins more pussy for meeeeee. att ha legat med 5000 istället för 30 på ålderns höst vore något.


   
SvaraCitera

tycker ej du ska vara "stolt" just, känns som ett konstigt ord i detta sammanhang. eller klart du får vara det egentligen, men känns skumt. bra att du iaf står upp för dig själv. det bör alla göra som blir diskriminerade oavsett sexualitet, etnicitet, osv osv osv.


   
SvaraCitera

För att ge ett mer humoristisk vinkel på diskussionen:


   
SvaraCitera

ennie:

whty do they see homosexyelliti as a trouble, not as a gift??

att kalla det för "gift" är knappast en komplimang. 

Ett gift är en patogen eller letal substans ett främmande ämne som i en viss, oftast låg,  koncentration är skadlig eller dödlig för levande organismer. Vad som betraktas som gift varierar då alla substanser är ofarliga i tillräckligt små koncentrationer och dödliga i allt för stora koncentrationer.


   
SvaraCitera