Aviseringar
Rensa alla

Homosexuell person sökes för intervju


Ämnesstartare

Hejsan!

Jag håller på och skriver ett arbete om homosexualitet, och jag vore såååå tacksam om någon med homosexuell läggning skulle kunna tänka sig att besvara några frågor via mail/msn/skype/telefon/träff, you name it.

Tack på förhand!


   
Citera
Ämnesetiketter

tobbe12:

telefon


   
SvaraCitera

Caroline123:

Jag håller på och skriver

Hej hopp
Jag är bi..jag kan ställa upp och svara....skriv till mig..du hittar mail, msn på min presentation..eller så skriver du på mina meddelanden här på ungd.
Ha de bra..Peter[smile]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

i can 🙂


   
SvaraCitera

Skulle kanske beroende på vilken typ av frågor det är, syftet med uppsatsen/arbetet och på kravet att jag får läsa arbetet/uppsatsen när det är färdigt 🙂


   
SvaraCitera
Rosa
 Rosa

Vilken typ av frågor är det?[smile]
skulle kanske kunna ställa upp men är iof bi[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

tobbe12: telefon

Peterc_16:

Peter

qazedctgb:

i can 🙂

jason:

🙂

Rosa:

det

Hej allihopa! Vad kul att ni är intresserade!

Detta är en skoluppgift där syftet med arbetet egentligen är att skriva om homosexualitet förr, idag och hur jag tror att situationen ser ut i framtiden. För att få en mer inblick i hur människor ser på homosexualitet i dagens läge tänkte jag göra en enkätundersökning där folk i olika åldrar får vara med och svara, givetvis helt anonymt.

Sen tänkte jag att det även vore intressant att intervjua en person med homosexuell läggning för att se om hon/han upplever att det känns jobbigt att vara homosexuell i samhället vi lever i dag osv. Men eftersom fler verkar vara intresserade skulle jag kunna intervjua fler än en person och dra slutsatser utifrån allas svar.

Arbetet beräknas vara färdigt den 17/2. Ni får givetvis läsa igenom det då. [smile]

Skicka ett PM om ni fortfarande är intresserade!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

P.S. Om ni är intresserade av att göra min enkätundersökning så skicka mig ett PM! Du är helt anonym, och du kan göra denna undersökning oavsett sexuell läggning [smile]


   
SvaraCitera