Aviseringar
Rensa alla

Homosexuella killar och tjejer - Symbios?


Ämnesstartare

Inatt hade jag en funderare.
Jag ser alltid homosexuella killar med mängder av tjejvänner, mer än en straight kille oftast har.
Vad finns det för anledning till det? Dras tjejer till "personligheten" (har homosexuella en annan personlighet?) eller är det någonting annat?


   
Citera
Ämnesstartare

Fråga inte mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antar att tjejerna känner sig mer säkra då dom vet att han bara vill vaara vän och inget annat. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De e väl fö att homosexuella killar tykr de e roliare o hänga me tjejer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan säga som Audi har beskrivit de känner sig mer trygga med en homosexuell kille plus att de tycket om äns personlighet


   
SvaraCitera

Jag tycker det är skönt då jag inte behöver fundera kring om den personen vill ha något mer än vänskap.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att homosexuella oftast är mer feminina och då blir det naturligt att de får mer tjejkompisar.

Så tror jag iaf Party 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:
För att homosexuella oftast är mer feminina och då blir det naturligt att de får mer tjejkompisar.

Så tror jag iaf Party 

Eller vänd på hela paketet... tjejerna ser bögarna mer som en väninna just för att bögarna vanligen är just mer feminina och därför känner mer tillhörighet med dom.
Jag tror att det är den enkla förklaringen.

Det finns ju oftast en större attraktionsspänning mellan straight tjej och straight kille.  Mycket glad


   
SvaraCitera

politisk realist:

Eller vänd på hela paketet... tjejerna ser bögarna mer som en väninna just för att bögarna vanligen är just mer feminina och därför känner mer tillhörighet med dom.
Jag tror att det är den enkla förklaringen.

Det finns ju oftast en större attraktionsspänning mellan straight tjej och straight kille.  Mycket glad

Huh, jag har inte tyckt att mina homosexuella vänner ( av de som är killar) har varit så värst feminina. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HiddenMe:

Huh, jag har inte tyckt att mina homosexuella vänner ( av de som är killar) har varit så värst feminina. 

Tänkte på samma sak, typ.
Inte märkt så stor skillnad på mina killvänner som är homo (de få av dem), de är schyssta och lika "grabbiga" i gänget, om man kan uttrycka det så. Sover


   
SvaraCitera

Pga machokultur förmodligen


   
SvaraCitera

Straighta killar är inte så vänliga mot homosexuella killar så det kan va därför 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

widediaper:
Straighta killar är inte så vänliga mot homosexuella killar så det kan va därför 

Känns väldigt generaliserat


   
SvaraCitera

spearmint:

Känns väldigt generaliserat

Generaliserande, men också i stor utsträckning sant.


   
SvaraCitera

Jag gillar deras röster. 


   
SvaraCitera