Aviseringar
Rensa alla

Homosexuella och Bisexuella, men vi transsexuella då?!


Ämnesstartare

iddqd:

Still_Alive: Hur skulle ni känna om ni hade kvinnobröst?
Skulle inte lämna lägenheten.

Tänk att känna så hela tin, att det är något som inte stämmer överens med hur man känner..

AdamVikingen:

Roll on: Det finns inga transsexuella på UM.
det är klart det gör!
Herre gud, hur svårt ska det vara att lägga till en ny kategori!!

*går argt iväg* BHAAA!!![mad]

Säger't, hur svårt kan det vara?

Roll on:

AdamVikingen: det är klart det gör!
Har du bevis?

Här har ni ett levande bevis! [party] vad mer vill ni ha?


   
SvaraCitera

Det finns inget för oss som håller på Blåvitt heller, så håll käften


   
SvaraCitera

Still_Alive:

Här har ni ett levande bevis! [party] vad mer vill ni ha?

Fortfarande inget bevis, kan påstå att jag är gud men det gör mig inte till gud.


   
SvaraCitera

Still_Alive:

Tänk att känna så hela tin, att det är något som inte stämmer överens med hur man känner..

Alltså... Jag syftar på att jag hade suttit hemma och lekt med dem hela dagarna och hela nätterna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Still_Alive:

Här har ni ett levande bevis! [party] vad mer vill ni ha?

Vad var de jag sa!?!?!?
Här har nu bevis, Detta är en sådan kvinna!..... som är en man...egentligen!
Och du ska ha dina rättigheter på UM så alla vi andra!

Btw, har du värt klänning? för i sådana fall vill jag bara fråga, är det bekvämare än vanliga brallor? bara av ren nyfikenhet alltså!


   
SvaraCitera

Mow Skwoz:

Så det känns bättre att bli kallad transsexuell än att ses som tjej/kille?

känns väl ännu bättre att bli kallad människa än tjej/kille


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

känns väl ännu bättre att bli kallad människa än tjej/kille

Kanske det.


   
SvaraCitera

tror inte heller det finns någon transsexuell person här
men en hel del transvestiter säkerligen...


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

skaffa ett eget forum

kom inte hit för att skrämmas [sad]


   
SvaraCitera

Still_Alive:

Kanske beror på heteronormen?! tänkt på det? ....trodde väl inte det. [zzz]

Image


   
SvaraCitera

Jag skulle väl tro att transpersoner förväntas att skriva om sina frågor i homosexualitetsforumet, vilket när du säger det faktiskt är rätt stört. Det borde finnas en flik som heter HBTQ helt enkelt!

Ps. Det är möjligt att ledningen på UM inte anser att transpersoner är en tillräckligt stor grupp, det finns i Sverige ca 1 på 10 000 personer som är födda i fel kropp, medaan homo- och bisexualitet är en betydligt större minoritet. Ds.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AdamVikingen:

Vad var de jag sa!?!?!?
Här har nu bevis, Detta är en sådan kvinna!..... som är en man...egentligen!
Och du ska ha dina rättigheter på UM så alla vi andra!

Btw, har du värt klänning? för i sådana fall vill jag bara fråga, är det bekvämare än vanliga brallor? bara av ren nyfikenhet alltså!

TACK! äntligen någon som förstår..[cheers]
(Tror du vände på det, jag är en kille som är född i en tjejs kropp)
Så klart jag har burit klänning, när ja va lite o mamma tvinga på mig på en skolavslutning. Sedan dess har ja aldrig burit klänning/kjol. Men det kändes tokfel att springa runt med en klänning.. usch o fy! Tror de allra Ftm (female - to - male) har burit klänning/kjol någon gång, iaf när de va små.
Gillar killkläder så mkt mer än tjejkläder. Finns så mkt som är snyggt på herravdelningen än på dam, så mkt bekvämare [bigsmile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

NeoSeymour:

Jag skulle väl tro att transpersoner förväntas att skriva om sina frågor i homosexualitetsforumet, vilket när du säger det faktiskt är rätt stört. Det borde finnas en flik som heter HBTQ helt enkelt!

Ps. Det är möjligt att ledningen på UM inte anser att transpersoner är en tillräckligt stor grupp, det finns i Sverige ca 1 på 10 000 personer som är födda i fel kropp, medaan homo- och bisexualitet är en betydligt större minoritet. Ds.

Ännu en med hjärna (det finns hopp för mänskligheten! yey) TACK!
Jo dt kan nog vara så som UM tänker, men då borde dom tänka om. [confused] Får se om det händer något...


   
SvaraCitera

Still_Alive:

Hur skulle ni känna om ni hade kvinnobröst?

Känns helt ok faktiskt.


   
SvaraCitera

Still_Alive:

Ännu en med hjärna (det finns hopp för mänskligheten! yey) TACK!

[blush][love]

Still_Alive:

Jo dt kan nog vara så som UM tänker, men då borde dom tänka om. [confused] Får se om det händer något...

Har du skrivit till någon som kan ta det till ledningen? 😮 Jag tycker att det bästa vore om Homo. och bisexualitetsforumet ändrades till HBTQ, som sagt... Fast annars kan transfrågor väl behandlas i fliken "sex, sexualitet och sexuella fantasier"? Fast det är inte helt rätt, det heller... [n]


   
SvaraCitera