Aviseringar
Rensa alla

homosexuella och heteroporr?


Ämnesstartare

Vad tycker ni om heteroporr? dvs porr där både killar och tjejer är med. Blir ni äcklade av det eller kan ni bli kåta av det?


   
Citera
Ämnesstartare

jag blir grovt kåt av det. all min porr är straight. vet ej varför det är så men så är det.

f.ö så har jag sexuella fantasier om tjejer men blir kär i bara killar. men jag är twisted på många sätt :). gaysex äcklar mig lite faktiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sn1per:

jag blir grovt kåt av det. all min porr är straight. vet ej varför det är så men så är det.

f.ö så har jag sexuella fantasier om tjejer men blir kär i bara killar. men jag är twisted på många sätt :). gaysex äcklar mig lite faktiskt

Då är du ju heterosexuell, verkligen inte homo iaf...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ehm.. Heterosexuella tänder på sådant sex även fast det är ett kön med som de inte är attraherade av. Jag ser inte vad skillnaden är? Det skulle i så fall vara för att heteroporr tenderar till att bara fokusera på tjejen men det är ju även många heterosexuella tjejer som inte gillar detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Då är du ju heterosexuell, verkligen inte homo iaf...

jo jag är homo.


   
SvaraCitera

Jag föredrar hetero, men lebb är alltid najs [cute]
Fast egentligen, jag kan titta på bögporr och tycka att det är gulligt, men jag blir inte kåt av det. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

Ehm.. Heterosexuella tänder på sådant sex även fast det är ett kön med som de inte är attraherade av. Jag ser inte vad skillnaden är? Det skulle i så fall vara för att heteroporr tenderar till att bara fokusera på tjejen men det är ju även många heterosexuella tjejer som inte gillar detta.

För att dom kan tänka sig att dom är killen/tjejen i filmen. Det är ju alltid både en kuk och en fitta inblandat när dom har sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sn1per:

jo jag är homo.

Nej, homosexuell.

SEX


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

SEX

vet men när man säger homosexuell så brukar man generellt mena att man blir kär i folk av samma kön.
alltså misstolka mig itne, jag blir kåt av att gaysexa. men inte att se på det då det ser så onaturligt ut på något sätt.


   
SvaraCitera

Tennsoldaten:

Ehm.. Heterosexuella tänder på sådant sex även fast det är ett kön med som de inte är attraherade av. Jag ser inte vad skillnaden är? Det skulle i så fall vara för att heteroporr tenderar till att bara fokusera på tjejen men det är ju även många heterosexuella tjejer som inte gillar detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sn1per:

alltså misstolka mig itne, jag blir kåt av att gaysexa

Jaha.

sn1per:

men inte att se på det då det ser så onaturligt ut på något sätt.

Konstigt.

sn1per:

vet men när man säger homosexuell så brukar man generellt mena att man blir kär i folk av samma kön.

Nej, man brukar generellt mena vad man blir kåt av.


   
SvaraCitera

batleth:

Nej, man brukar generellt mena vad man blir kåt av.

sn1per:

jag blir kåt av att gaysexa.

Han är nog homo ska du se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Nej, man brukar generellt mena vad man blir kåt av.

Vad ytligt. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ClosingTime:

Han är nog homo ska du se.

Inte om han tänder på tjejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Nej, man brukar generellt mena vad man blir kåt av.

är inte beredd att hålla med där :/.

batleth:

Konstigt.

vet jag är konstig. men ganska lycklig ändåp:P


   
SvaraCitera