Aviseringar
Rensa alla

homosexuella och heteroporr?


Ämnesstartare

Jag skulle kunna bli kär i en tjej, det gör mig inte mindre homosexuell eftersom jag aldrig skulle kunna bli kåt i en tjej.


   
SvaraCitera

batleth:

Inte om han tänder på tjejer.

Möjligt att han är bi. Men du skrev:

batleth:

Då är du ju heterosexuell, verkligen inte homo iaf...

Samt att om han ser sig själv som homosexuell har han nog rätt. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ClosingTime:

Möjligt att han är bi.

Om han tänder på både killar och tjejer så är han bi ja.

ClosingTime:

. Men du skrev:

batleth: Då är du ju heterosexuell, verkligen inte homo iaf...

Jag antog att eftersom att han blir äcklad av att se två killar ha sex så tänder han inte på killar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man ska ha eran definition så borde jag vara asexuell trots att jag är kåt jämt eftersom att jag aldrig har varit kär, jävligt logisk definition...eller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Jag skulle kunna bli kär i en tjej, det gör mig inte mindre homosexuell eftersom jag aldrig skulle kunna bli kåt i en tjej.

för mig brukar det alltid vara:
kärlek leder alltid till sexuell upphettsning vid närhet(även om kärlek är den dominerande känslan).
men närhet och sexuell upphettsning behöver inte leda till kärlek.


   
SvaraCitera

batleth:

kåt jämt eftersom att jag aldrig har varit kär

Du är lustig. [party]

batleth:

jävligt logisk definition...eller inte.

Jag anser det lika ologiskt att man inte kan kallas bög om man blir kär i killar konstant men inte sexuellt attraherad av dem.

Varför inte bara nöja sig med antingen eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ClosingTime:

Jag anser det lika ologiskt att man inte kan kallas bög om man blir kär i killar konstant men inte sexuellt attraherad av dem.

tur att du också är uppe såhär sent o kan argumentera med mig mot the dark force (batleth)


   
SvaraCitera

sn1per:

tur att du också är uppe såhär sent o kan argumentera med mig mot the dark force (batleth)

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ClosingTime:

Du är lustig. [party]

Är det jag som är lustig? [confused] Hör du inte själv hur idiotiskt det låter att någon som är kåt jämt skulle vara asexuell?

ClosingTime:

Jag anser det lika ologiskt att man inte kan kallas bög om man blir kär i killar konstant men inte sexuellt attraherad av dem.

Varför inte bara nöja sig med antingen eller?

Så man kan vara både homosexuell och heterosexuell samtidigt? [tired]


   
SvaraCitera

batleth:

Så man kan vara både homosexuell och heterosexuell samtidigt? [tired]

Bisexuell skulle jag väl kalla det då?

batleth:

Hör du inte själv hur idiotiskt det låter att någon som är kåt jämt skulle vara asexuell?

Jo, det låter konstigt. Det har jag dock aldrig påstått.

Citerar mig själv:

ClosingTime:

kär i killar konstant men inte sexuellt attraherad av dem.

Varför inte bara nöja sig med antingen eller?


   
SvaraCitera

batleth:

[tired]

[tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Så man kan vara både homosexuell och heterosexuell samtidigt?

jag är för trött för att förstå vad du säger men, jag håller kvar vid min åsikt! 🙂
jag är homosexuell. o säger jag något annat så kommer folk att skratta åt mig :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Hör du inte själv hur idiotiskt det låter att någon som är kåt jämt skulle vara asexuell?

I kärlek ingår ju sexualitet, men det är bara en liten del. Jag tycker man är "mer homosexuell" (låter dumt men jag är trött) om man blir förälskad i killar än om man bara vill ha sex med dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ClosingTime:

Jo, det låter konstigt. Det har jag dock aldrig påstått.

Varför säger du att jag är lustig då?

ClosingTime:

Bisexuell skulle jag väl kalla det då?

Så bisexualitet ska definieras utifrån andra premisser än homo och heterosexualitet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

I kärlek ingår ju sexualitet

I så fall kan man inte bli kär i någon som man inte är sexuellt attraherad av och man kan alltså inte vara homosexuell om man inte blir kåt av samkönade.


   
SvaraCitera