Aviseringar
Rensa alla

homosexuelle kille som tror att han får göra vad han vill


Draft

Storchen84: Vad får dig att tro att du kränkte mig? Är det så otänkbart att det finns personer som tycker att det är vidrigt att uttala sig så fullkomligt idiotiskt om hela grupper som du gjorde? Hur många forum har ditt trollande fått dig bannad från hittills?GladDu vet väl att "gör om, gör rätt" inte innebär att du ska göra om exakt samma sak?Blink

aah nej det är absolut inte otänkbart, däremot agerar du som om du är kränkt, så jag tänkte mig att du kanske antingen tillhörde en av följande grupper eller att du väljer att bli kränkt på andras vägnar (det finns den typen också, vilket också är den stora gruppen av de som kränks generellt i samhället/media). Nåja, har än så länge inte blivit bannad från något forum, på flera av dem har jag dock lärt mig deras kultur, älskat med deras kvinnor och blivit deras kung. Passa dig, så du inte blir den första som ryker när jag når samma position här också (om du lyckas tolka detta som ett hot, och får mig bannad för det. har du för evigt min respekt)

Nämen se där, jag förnekade inte att jag var ett troll vilket måste betyda att jag inte är ett eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GraGo: .Jag föreslår återigen att du kollar p

Samma länk igen av samma person - jag står fast vid att den passar dig bättre än någon annan, men det kanske är därför du länkar den igen, för att du tittat på den igenGlad

Draft: Nåja, har än så länge inte blivit bannad från något forum, på flera av dem har jag dock lärt mig deras kultur, älskat med deras kvinnor och blivit deras kung. Passa dig, så du inte blir den första som ryker när jag når samma position här också

Draft: Nämen se där, jag förnekade inte att jag var ett troll vilket måste betyda att jag inte är ett eller?

Fast nu lät du bara som "Stekaren" - ett av dom värsta trollen som funnits på det här forumet under min tid tror jag... Och jo, du är ett troll oavsett om du är stekaren eller ejSoverNice try thoughTumme upp

Hjärta


   
SvaraCitera
GraGo

Storchen84:

Samma länk igen av samma person - jag står fast vid att den passar dig bättre än någon annan, men det kanske är därför du länkar den igen, för att du tittat på den igenGlad

Igen så är det där ad hominem vilket du kan läsa på  http://sv.wikipedia.org/wiki/Argumentationsfel Och eftersom att jag läste där noggrant för att inte göra de felen så gör jag aldrig argumentationsfel, till skillnad från dig som har argumentationsfel i nästan alla "argument" du framför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GraGo: till skillnad från dig som har argumentationsfel i nästan alla "argument" du framför

Så, du och NiklasW (och resten av forumets "SD-pack", fast duh, föga förvånande) dåGladSka du inte kalla på honom så att han kan också kan komma o tycka hur jag är UM's sämsta debattör så att jag kan påminna honom om att han blev förra årets troll?Sover

Hjärta


   
SvaraCitera
GraGo

Storchen84:

Så, du och NiklasW dåGladSka du inte kalla på honom så att han kan också kan komma o tycka hur jag är UM's sämsta debattör så att jag kan påminna honom om att han blev förra årets troll?Sover

Hjärta

Så du vill att jag ska kalla hit NiklasW, som jag inte känner och inte delar många åsikter med för att du ska kunna framföra ad hominem, ett argumentationsfel mot honom?
( http://sv.wikipedia.org/wiki/Argumentationsfel )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GraGo: som jag inte känner och inte delar många åsikter med

lold. Skäms du över dina åsikter eller nåt?

Hjärta


   
SvaraCitera
GraGo

Storchen84:

lold. Skäms du över dina åsikter eller nåt?

Hjärta

Nej, varför skulle jag?Tycker man att sina åsikter är bra så skäms man inte över dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner en homosexuell snubbe som förr tafsade på allt och alla, även kvinnor, eftersom han enligt hans logik fick göra så när han inte kunde bli attraherad av dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner en homosexuell snubbe som taffsade på mycket yngre tjejer. Väldigt märkligt tyckte jag. Om någon av mina straighta kompisar skulle ha gjort så skulle jag tycka de var sjuka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spotify:
Känner en homosexuell snubbe som taffsade på mycket yngre tjejer. Väldigt märkligt tyckte jag. Om någon av mina straighta kompisar skulle ha gjort så skulle jag tycka de var sjuka.

men du tycker inte att han är det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: men du tycker inte att han är det

Jo men regaerar ju mer om det är en vän och inte bara nån jag känner.. men hans vänner och omgivning verkar inte reagera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En kille som jag gick i samma klass som en gång sa att bögar kan ha lite
svårt att förstå det sociala samspelet. Det tyckte jag lät roligt. Tror
tom jag skrattade till lite lätt där jag satt i mitt hörn. Han hade
tydligen fått sin penis antastad på när han varit på bögklubb.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draft:
Samma gäller med svarta, kvinnor, utvecklingsstörda, vänsterhänta osv osv. de tror att de är några jävla offer och det är vi vita medelålders män som får städa upp efter dem. skämms på er allihopa. fyfan säger jag bara

lol, dra alla över ett sträck bara.


   
SvaraCitera
Draft

babyangel97: lol, dra alla över ett sträck bara.

eller över en kam. är det en furry i en blöja du har som bild?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draft:

eller över en kam. är det en furry i en blöja du har som bild?

japp 😀


   
SvaraCitera