Aviseringar
Rensa alla

hon är cool, hon är stark, hon är oövervinnlig, hon är ensam... och hon har gjort det igen....


Ämnesstartare

patrick bateman:

grymt. har tydligen missat det. hade du innan då? gillar iaf den här [smile]

Hade "snask är snusk" och roxy från filmen god bless america. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Hade "snask är snusk" och roxy från filmen god bless america.

den snask är snusk minns jag tror jag

hahaha synd att jag missade roxy.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

JAG ÄR EN TJEJ! JAG ÄR EN KILLE! Gud, hur svårt kan det vara, jag är "in fact" queer (och arg, nu).

Ensamvargen:

JAG ÄR EN TJEJ! JAG ÄR EN KILLE! Gud, hur svårt kan det vara, jag är "in fact" queer (och arg, nu).

Förlåt förlåt förlåt:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(​:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:-X:'(:'(:'(:'(:'(:'(:​'(:'( i am so so sorry:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'( förlåter du mig?<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3​<3<3<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

JAG ÄR EN TJEJ! JAG ÄR EN KILLE! Gud, hur svårt kan det vara, jag är "in fact" queer (och arg, nu).

Ensamvargen:

JAG ÄR EN TJEJ! JAG ÄR EN KILLE! Gud, hur svårt kan det vara, jag är "in fact" queer (och arg, nu).

Förlåt förlåt förlåt:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(​:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:-X:'(:'(:'(:'(:'(:'(:​'(:'( i am so so sorry:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'( förlåter du mig?<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3​<3<3<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hän*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jr. HBT:

är det du på bilden det ser väldigt storslaget o majestätiskt ut

Nä är inte jag tyvärr:-( sån tur har jag inte:-\


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burrito:

hän*

[mad]

cuzIcan:

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<​3<3<3<3<3<3​<3<3<3

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

[love][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera