Aviseringar
Rensa alla

Hon är fantastisk


Ämnesstartare

Jag är gillar en tjej.
hon är så snäll.
underbar.
fantastisk.
elegant.
briljant.
intelligent.
wow - feeling.
trevlig.
&snygg.

men hon är inte gay.
Jag känner mig så svag när jag tänker på att jag aldrig kommer får henne.


   
Citera

Händer ofta att man vill ha eller blir mer intresserad när det är någon/något man inte kan ha.


   
SvaraCitera

Standard när man hittar en kille, å visar sig han är gay :<


   
SvaraCitera

det är ganska vanligt har jag märkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marioswish:
Händer ofta att man vill ha eller blir mer intresserad när det är någon/något man inte kan ha.

Vad ska man göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idek send halp:
Standard när man hittar en kille, å visar sig han är gay :<

🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:
det är ganska vanligt har jag märkt

Ja.. 


   
SvaraCitera

Meatballspotatoes:

Vad ska man göra

Well, först och främst: hur vet du att hon Inte är det? Något du förmodar bara pga t.ex brist av visat intresset för dig eller har hon sagt det/hört henne säga det?


   
SvaraCitera

Åh stackars dig! Det är så hemskt att vara olyckligt kär. Men är du verkligen säker på att hon inte är gay? Alla är ju inte öppna med sånt. Iallafall så finns det ngn där ute för dig, tillslut hittar du hon/han<3 tänk positivt så blir allt enklare 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marioswish:

Well, först och främst: hur vet du att hon Inte är det? Något du förmodar bara pga t.ex brist av visat intresset för dig eller har hon sagt det/hört henne säga det?

Hon sa det,när jag berättade hur det var. Exakt vad hon svarade:
" jaha..."
tystnad 
"jag skulle lätt kunna blir din, om jag bara vara tyckte om tjejer.. tyvärr *mitt namn* jag tycker bara om killar"
Mitt svar:
" okej, jag förstå. det var i alla fall skönt att kunna berätta det för dig,jag tycker om dig så mycket. Men det gör inget."

men jag blev helt förstörd efteråt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BästaEmil:
Åh stackars dig! Det är så hemskt att vara olyckligt kär. Men är du verkligen säker på att hon inte är gay? Alla är ju inte öppna med sånt. Iallafall så finns det ngn där ute för dig, tillslut hittar du hon/han<3 tänk positivt så blir allt enklare 🙂

Jag tänker positivt hela tiden. Men när jag tänker på henne blir jag bara dålig inombords. Visst kan jag hitta någon annan men för mig känns hon så rätt.


   
SvaraCitera

Meatballspotatoes:

Jag tänker positivt hela tiden. Men när jag tänker på henne blir jag bara dålig inombords. Visst kan jag hitta någon annan men för mig känns hon så rätt.

Bra att du tänker positivt. Förstår att det känns hemskt nu. Har varit/ är i en liknande situation och kan säga att det blir lättare med tiden. Tycker iallafall att du var modig som frågade henne! 


   
SvaraCitera

Meatballspotatoes:

Hon sa det,när jag berättade hur det var. Exakt vad hon svarade:
" jaha..."
tystnad 
"jag skulle lätt kunna blir din, om jag bara vara tyckte om tjejer.. tyvärr *mitt namn* jag tycker bara om killar"
Mitt svar:
" okej, jag förstå. det var i alla fall skönt att kunna berätta det för dig,jag tycker om dig så mycket. Men det gör inget."

men jag blev helt förstörd efteråt.

Hmm, tja, då är det tyvärr bara att fortsätta vidare. Om du inte klarar av att vara med henne som vän utan att du mår dåligt och tänker på henne på samma sätt så får du bryta kontakten och ha henne som klasskompis bara om ni är i samma klass t.ex.


   
SvaraCitera
major

Meatballspotatoes: men hon är inte gay.

kan hon vara bi då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BästaEmil:

Bra att du tänker positivt. Förstår att det känns hemskt nu. Har varit/ är i en liknande situation och kan säga att det blir lättare med tiden. Tycker iallafall att du var modig som frågade henne! 

Jag vill ju bara ha henne, Öhhhh


   
SvaraCitera