Aviseringar
Rensa alla

hon behöver hjälp..


Ämnesstartare

Kuratorn!

Ni kan faktiskt gå dit anonymt t.o.m. Så plockar kuratorn in henne. Jag ringde anonymt till kuratorn på en skola en gång och berättade vad jag visste om en tjej som hade ätstörningar. Tror det var början på att hon fick hjälp [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakburk_:

om du ska va sån, kan du lika gärna gå härifrån på en gång!

varför


   
SvaraCitera

dumpad1:

varför

fattar du väl sj?? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

jag har lite svårt o göra ngt då jag inte bor i samma stad som ho

precis samma problem då.. hon bor ca 30 min bilresa härifrån :/ men vi pratade med henne och hon blev chockad över att någon ens brydde sig, och att hon inte sett på det på det sättet, tror det hjälpte lite. hon började äta mer, men mådde illa av det men hon äter iaf nu [y] får se, det kanske blir en lite runda till henne och gå med henne till skolsyster eller något.

dumpad1:

säg åt henne att hon är ful och äcklig

Du är ful och äcklig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bl0cket:

Ni kan faktiskt gå dit anonymt t.o.m. Så plockar kuratorn in henne. Jag ringde anonymt till kuratorn på en skola en gång och berättade vad jag visste om en tjej som hade ätstörningar. Tror det var början på att hon fick hjälp

tack 🙂 men det blir nog iaf att gå till skolsyster med henne någon gång när vi åker dit 🙂 hon har nog börjat insett det nu när vi berätta för henne 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon kan prata med mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni borde prata med hennes föräldrar, helt klart. Annars någon lärare, hon måste helt enkelt lära sig att lita på vuxna.


   
SvaraCitera

fruitpunch:

bild

Usch, vad det ser gott ut. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera