Aviseringar
Rensa alla

hon blev inte våt..


Ämnesstartare

okej jag skulle ha sex med en tjej igår, men lyckades inte få henne våt.. vi kysstes och jag smekte hennes mage, bröst och till sist fitta, först var hon våt men sen blev hon bara torrare och till sist var hon helt torr 😮

Hur ska jag göra henne riktigt våt? hon sa att jag skulle lista ut det själv och att fingret gjorde henne torr..

snälla hjälp mig 🙂 [bigcheers]


   
Citera
Ämnesetiketter

mehelium:

Hur ska jag göra henne riktigt våt? hon sa att jag skulle lista ut det själv och att fingret gjorde henne torr..

öh :s


   
SvaraCitera

Vänta, vänta, vänta.

Det här hände igår? Ni lade alltså av, det vill säga du gav upp för att skapa en tråd idag?

[tard]


   
SvaraCitera

Om ni låg i en obekväm säng samtidigt som hon hade ont i halv kroppen så kanske det inte var så enkelt att inte tänka på smärtan.


   
SvaraCitera

mehelium:

först var hon våt men sen blev hon bara torrare och till sist var hon helt torr 😮

Du kanske gick vilse?


   
SvaraCitera

hon tror kanske att du är en man som besitter övernaturliga krafter (d.v.s. att du är tankeläsare)

upplys henne om att du inte kan läsa tankar


   
SvaraCitera

Tilda1988:

hon tror kanske att du är en man som besitter övernaturliga krafter (d.v.s. att du är tankeläsare)

Som i stort sett alla kvinnor då.


   
SvaraCitera
loita

när detta hände mig, var as våt sen inte... du var problemet att jag tänkte på en annan kille och då inte ville ligga med den jag höll på med längre [blush]


   
SvaraCitera

loita:

när detta hände mig, var as våt sen inte... du var problemet att jag tänkte på en annan kille och då inte ville ligga med den jag höll på med längre

Du får aldrig mig i säng ^^


   
SvaraCitera

loita:

vad har detta med saken att göra? ^^'

Inte mycket, men ville bara poängtera det 🙂


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Att döma av hennes kommentar om att du skulle lista ut det själv så var hon antagligen oerfaren (alternativt ganska korkad). Som du vet så kan det hända diverse saker när en kille är ganska oerfaren, till exempel så kan han få utlösning för tidigt, komma väldigt snabbt eller inte få upp den alls. Liknande saker kan också hända tjejer, och en sådan sak kan vara att hon inte blir tillräckligt våt och svullen.

Lycka till.


   
SvaraCitera

Libertad:

Fråga den här killen.

HAHA


   
SvaraCitera

Libertad:

Fråga den här killen.

[love]


   
SvaraCitera

loita:

okej.... jag skulle aldrig vela

Det tror du bara, men tyvärr så har jag dig redan lindad runt mitt lillfinger [smile]


   
SvaraCitera