Aviseringar
Rensa alla

Hon börjar bli elak, hjälp mig


Ämnesstartare

Smulia:

Hoppas det löser sig [smile]

Tack för inlägget, nu när jag tänker på det. Jag och hon är rätt lika, fast hon kanske har det lite värre.. Hennes mamma har fått cancer men min mamma har samtidigt Epelepsi(vet ej hur det stavas), och fick ett jätte stort EP anfall i somras som kunde ha dödat henne..

Men vet dock inte varför "Lisa" tar ut all ilska på mig. Jag menar, hon kunde tänka lite på mig också, att det inte bara är hon som har det svårt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Tyken? [tard]

Tyken = Lite smått elak, jobbig, sur..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hhaannnaaa:

Tyken = Lite smått elak, jobbig, sur..

Aha. [y]


   
SvaraCitera

av denna anledningen har jag fler killpolare än tjejpolare. falska så det ryker och rykten sprids. litar inte ens på hälften. bitchiga as.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha tyken


   
SvaraCitera

jag har också en kompis som är så ungefär, lyckligtvis är hon ingen jättejättenära kompis men vi träffas varje dag i skolan. Hon är också sån som hackar upp sig på allt jag gör. Hon är skitsnoffsig och får mig att känna mig asdum. Väntar på att hon ska ge mig nästa kommentar, dåååå ska jag skälla på henne!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men ni kanske behöver tid ifrån varandra.. när hon är dryg kan du säga "varför är du otrevlig för? har jag gjort dig något?" men du behöver inte bryta helt med henne


   
SvaraCitera

hhaannnaaa:

Hon är med min bästa kompis, typ beroende av henne. Så det kommer nog inte blir så lätt att "sluta umgås" med henne 🙁

Säg det till henne da!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hhaannnaaa:

jag har börjat tycka väldigt illa om henne nu

Knulla hennes pojkvän och se till att hon får veta om det...


   
SvaraCitera

hhaannnaaa:

Jag

Du är väldigt lik en person jag känner, bor du i Ursvik?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hhaannnaaa:

Vad kan jag göra för att få ett slut på detta?

Hon beter sig omoget och osäkert. Förmodligen är hon rädd för att själv bli undanskuffad så då snackar hon skit om dig för att få med sig era kompisar. Först tycker jag att du ska prata med henne, även om det är sjukt jobbigt (been there done that osv). Om hon inte kan säga vad som är fel så borde du sluta umgås med henne. Man ska inte träffa energitjuvar. En vän ska skänka glädje och stöd och det gör uppenbarligen inte hon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför skulle man vilja ha en vän som medvetet är elak och dryg mot en? Pfft!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg att hon verkar lite mensig och att du undrar vad det är frågan om. :/


   
SvaraCitera

Tonårs tjejer alltså [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja säg åt henne att sluta tyka sej [mad]


   
SvaraCitera