Aviseringar
Rensa alla

Hon dumpade mig och nu vill hon tillbaks?..


Tifa:

I alla fall, tycker ni vi borde träffas och snacka eller kanske ringa henne? Lite råd och hjälp!

Chansa går ju. Så länge du är medveten om risken du tar. Frågan du ska ställa dig själv dock är om det är värt det. Bara du som vet, men det går. Det behöver inte nödvändigtvis gå illa.

Har en tjejkompis som för 3 år sen gjorde slut med sin kille pga bråk osv. De blir ihop igen efter nån vecka och nu har det hållt sig i totalt fyra år, de flyttade tillochmed ihop förra året, så ingenting är omöjligt!


   
SvaraCitera

elverpigen:

gillar förövrigt det nya trollet som verkar tycka att det känns ok närfolk av annan nationalitet än svensk är hobbypsykologer

Kallar du mig troll? Snarare är jag en person som vet vad jag snackar om, och är dessutom mer värd än andra ( se där ja [bigcheers]) vilket gör folk avundsjuka. Du vet förmodligen inte innebörden av vad troll betyder vilket inte många gör, bara för att man har en annan åsikt är man INTE ett troll. Våga vägra mainstream!!


   
SvaraCitera
Tifa
 Tifa
Ämnesstartare

Jag hatar att mitt hjärta håller på att krossas här och behövde lite råd så börjar ni bråka med varandra.

Men i alla fall hon skrev till mig idag och sa "Jag vet att du hatar mig, men jag vill träffa dig och snacka".

Har gått ett par timmar och har inte svarat, jag tänker ge det en till chans för jag tror på oss och på kärlek.


   
SvaraCitera

förvänta inget under bara.


   
SvaraCitera

mullis711:

dumma Svenne!

vad är det för fel på dig? dumma blatte


   
SvaraCitera

Tifa:

Har gått ett par timmar och har inte svarat, jag tänker ge det en till chans för jag tror på oss och på kärlek.

men svara och säg det då om du känner så
hon gjorde ju slut för att du ljög så du är inte ängeln i situationen, det är inte så konstigt att hon gjorde slut. det jag inte fattar är vf hon vill ha dig tillbaka men det är en annan story..


   
SvaraCitera

Tycker du om henne så träffa henne. Knepigare än så är det väl inte.


   
SvaraCitera

honolulu:

vad är det för fel på dig? dumma blatte

Blatte? Jag är Svensk haha helt körd i huvet eller? Usch du bor säkert på landet i Småland och "önskar" du bodde i en storstad så du blev mer värd än andra.


   
SvaraCitera

mullis711:

människor ( homo sapiens)

oooooh


   
SvaraCitera

Enligt mig, tar det slut en gång så ska det förbli slut.


   
SvaraCitera

Jag har en vän som har varit ihop och gjort slut med sin tjej en jädra massa gånger, Men nu är dom tvåbarns föräldrar och det riktigt skiner om min kompis när han är med sin tjej 🙂

Jag tycker inte att det är hela världen om man blir dumpad en gång när man inte har barn tillsammans, Men det är ju upp till dig vad du vill göra för någonting. Tror du att det kan bli mer än vad ni redan hade? Var det ni hade någonting underbart eller bara mysigt att ha någon nära?


   
SvaraCitera

mullis711:

Blatte? Jag är Svensk haha helt körd i huvet eller? Usch du bor säkert på landet i Småland och "önskar" du bodde i en storstad så du blev mer värd än andra.

jag är från sthlm... och är blatte själv
dör

du är däremot totalt jävla körd


   
SvaraCitera

ehd igen:

oooooh

Öhh va? Kan du prata ren Svenska så jag förstår dig istället? [tired]


   
SvaraCitera

kan du använda dig av korrekt grammatik så jag förstår dig [tired]


   
SvaraCitera

honolulu:

du är däremot totalt jävla körd

Oj lite arg för att du är mindre värd än oss "normala" människor som faktiskt byggt detta landet och du glidit in på räkmaka pga Svenskarnas feghet, Hur känns det ? Hahaha


   
SvaraCitera