Aviseringar
Rensa alla

Hon följde inte med mig hem!


Ämnesstartare

Kan låta illa kanske, men har aldrig haft det här problemet innan...en tjej jag jhar spanat in en längre tid valde en annan kille....sitter fan och gråter atm! Har aldrig hänt mig innan...de få tjejer jag har raggat på har alltid kommit med mig:S:S:S

Det är en tjej som jag har varit sugen på jävligt länge, snackade med henne och allt verkade gå bra, men så åkte hon hem med ngn annan...suger fucking jävla kuk! fan fan fan! Vad fan i helvete gör jag nu!?

behöver tröst....hjälp mig!

Jävla fan! Hade veklige ställt in mig på att få ta hem henne, kanske tom bil tillsammans md henne men så går hon hem med någon annan!!!

KUK!!! Jävla hora! Fan ta henne!


   
Citera

[sad]


   
SvaraCitera

Varför blir du, egentligen, ledsen över det?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jag bara skojar jag mår också dåligt, hjälp mig[cry][cry][cry]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Inte över ditt menar jag..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför!? För att det egentligen är världens skönaste brud och jag aldrig trodde att detta kunde hända mig! Gillar verkligen henne! Så att jag vill gifta mig med henne! Har alltid varit killen som tar hem brudar för att ha sex och sen inget mer...men hon är något speciellt...!

Kommer aldrig att få en sån chans mer!


   
SvaraCitera

Är du ledsen för att hon inte var intresserad eller är du ledsen över att hon valde en annan framför dig?


   
SvaraCitera
time
 time

hixaren:

KUK!!! Jävla hora! Fan ta henne!

Vad är det med killar och att kalla tjejer hora när de blivit dissade? Usch, så dåligt. Hade också gått med någon annan.


   
SvaraCitera

zxyd:

Jag bara skojar jag mår också dåligt, hjälp mig

[love]


   
SvaraCitera

bitches [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zxyd:

Är du ledsen för att hon inte var intresserad eller är du ledsen över att hon valde en annan framför dig?

Jag vet inte!

timeisrunningout:

Vad är det med killar och att kalla tjejer hora när de blivit dissade? Usch, så dåligt. Hade också gått med någon annan.

Jag vet inte, menar inte att hon är en hora, bara något som ger uttryck för min besvikelse!


   
SvaraCitera

hixaren:

bara något som ger uttryck för min besvikelse!

inge bra uttryck tkr ja


   
SvaraCitera
time
 time

hixaren:

menar inte att hon är en hora

Nej, givetvis inte, det var ju därför du sa hora och "fan ta henne!". [smile]

hixaren:

bara något som ger uttryck för min besvikelse!

Jag tycker du bör utöka din vokabulär en aning och försöka igen en annan gång.


   
SvaraCitera
smisk

hixaren:

Har alltid varit killen som tar hem brudar för att ha sex och sen inget mer...men hon är något speciellt...!

Maybe this is why [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klåparen:

inge bra uttryck tkr ja

Nej det är urkasst uttryck! Men hon läser inte här och kan inte ha ont utav det...

timeisrunningout:

Nej, givetvis inte, det var ju därför du sa hora och "fan ta henne!". [smile]

Jamen fandå! det är 30 sek sen det hände! jag är lite jävl skärrad, ledsen och besviken!

timeisrunningout:

Jag tycker du bör utöka din vokabulär en aning och försöka igen en annan gång.

Min vokabulär är tämligen välutvecklad bara det att jag tenderar att inte använda dess fulla styrka när jag är ledsen och förbannad! vet inte varför jag blir arg men det blir jag!

smisk:

Maybe this is why [y]

Nej...har pratat med henne om detta...och duden hon gick hem med är knappast bättre...


   
SvaraCitera
smisk

hixaren:

Nej...har pratat med henne om detta...och duden hon gick hem med är knappast bättre...

Då kanske det var något sådant hon var ute efter då! Bara att leta på, pojkvasker. Det finns många fräna brudar där ute!


   
SvaraCitera

I got your back, Jack. Bitches be crazy.[n]


   
SvaraCitera