Aviseringar
Rensa alla

Hon följde inte med mig hem!


Ämnesstartare

smisk:

Då kanske det var något sådant hon var ute efter då! Bara att leta på, pojkvasker. Det finns många fräna brudar där ute!

mmm kanske...känner mig redan lite bättre efter att ha fått skälla lite XD haha men fan vet vad hon vill...hit kommer hon aldrig iaf...

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Redbulls:

I got your back, Jack. Bitches be crazy.[n]

Thx[love] yepp all of 'em! När man är ett svin är det inga probs att få brudar men när man vill ha någon påm riktigt går det fan inte!!!


   
SvaraCitera
smisk

hixaren:

mmm kanske...känner mig redan lite bättre efter att ha fått skälla lite XD haha men fan vet vad hon vill...hit kommer hon aldrig iaf...

Äh, kvinnor är helt jävla omöjliga. Trust me, I am one. Men seriöst, håll inget mot henne, hon var troligtvis bara förblindad av den andra killens förmåga att använda en helt geléburk till håret för en kväll. Så brukar det vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Äh, kvinnor är helt jävla omöjliga.

Ja dom är fan det! helt otroligt! Vad fan ska man göra!? Jag är inte ful och jag har gjort en hel jävla massa för hennes familj!

smisk:

håll inget mot henne, hon var troligtvis bara förblindad av den andra killens förmåga att använda en helt geléburk till håret för en kväll.

lol, kanske...men det gör inte det hela lättare eller bättre, men kommer förhoppningsvis skratta åt mig själv imon:)


   
SvaraCitera

Man vill alltid ha det man inte kan få, eller nåt.


   
SvaraCitera

en flicka valde en annan framför mig idag ockspö. fastn jag försökte så kycket jag bara kunde. det är sådant som hädner. kom över det.l ivet är livet. balle kuk. vuisdomsord.. word peace out


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebabkurt, thx för att du försöker vara schysst lr ngt, men har svårt att ta dig på allvar...men du har rätt..bara att skita i det och gåvidare...kommer jag att göra imorgon också...:)[love]


   
SvaraCitera

Människor suger (och inte på det bra sättet.) De är simpla och lättmanipulerade, i allmänhet, och faller för lika simpla trick och då slår sig vanligt intresse slätt.


   
SvaraCitera

men du kan ju inte vara så bortskämd [no-no]


   
SvaraCitera

Mmmh. Feel ya man.

Brukar skriva argt blogginlägg som jag ångrar dagen efter (men inte tar bort pga icke ocool) å sen möjligtvis sprida ryktet att denna tjej drog med någon annan (ofta visat sig vara patrask och folk som tom är under min nivå på snygghetsskalan) å skratta gott för mig själv när jag somnar.


   
SvaraCitera

Life goes on


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men du kan ju inte vara så bortskämd [no-no]

Vadå?[crazy]

Har glömt det nu iaf XD Fattar inte hur jag kunde bli så upprörd XD


   
SvaraCitera

Men du skulle ändå inte lyckats tillfredsställa henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Men du skulle ändå inte lyckats tillfredsställa henne.

Det tror jag nog;) Det får vi aldrig veta nu:(

hixaren:

behöver tröst....hjälp mig!

Jävla fan! Hade veklige ställt in mig på att få ta hem henne, kanske tom bil tillsammans md henne men så går hon hem med någon annan!!!

KUK!!! Jävla hora! Fan ta henne!

Haha lol[bigcheers] Jag var nog inte riktigt mig själv när jag skrev det här XD Överdrev situationen lite:/


   
SvaraCitera

hixaren:

Det tror jag nog;) Det får vi aldrig veta nu:(

"Jag fångade en räv en dag
men räven gled ur näven
men lika glad för det é jag
men gladast är nog räven"

........om du fattar.....


   
SvaraCitera

hixaren:

fan

hixaren:

jävligt

hixaren:

fucking

hixaren:

jävla

hixaren:

kuk

hixaren:

fan

hixaren:

fan

hixaren:

fan

hixaren:

helvete

hixaren:

Jävla

hixaren:

fan

hixaren:

KUK

hixaren:

Jävla

hixaren:

hora!

hixaren:

Fan

[bigcheers]


   
SvaraCitera