Aviseringar
Rensa alla

hon gör mig galen!


Ämnesstartare

hej. jag är en kille på 17 år och är väldigt kär i en tjej son nyss har börjat första ring i gymnasiet, vi träffade varandra när jag gick i 8:an tror jag och lite i 9:an då det inte hände något.

men jag tog kontakt med henne på msn för ca 2 veckor sedan och har träffats en gång sen dess. det var trevligt tyckte jag och vi pratade väldigt mycket, hon pillade mycket i håret och var ibland ganska närgången och vi hade ganska mycket ögonkontakt. [smile]

nu till problemet: hon går en ganska krävande linje och tar upp mycket av hennes tid värkar det som. och om jag ringer henne och undrar ifall vi ska hitta på någon så säger hon att hon har mycket att göra (det förstår jag) men om jag säger liksom "men jag kan ringa dig imorrn då" så säger hon "du gör som du vill" med dov röst och får mig att känna mig osäker. detta har hänt 2 gånger nu att hon säger bara "du gör som du vill", det känns som om hon inte vill ha något med mig att göra alls. [sad]

detta är en väldigt speciell tjej som jag har alltid gillat och jag vill inte sumpa något och vill inte heller vara för på!

vad ska jag göra? dela gärna med er av era egna erfarenheter. tack på förhand[smile]


   
Citera

hon har ju inget intresse för dig iaf.
men det är bara som jag tror


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glömde också säga att hon tar alldrig kontakt med mig på varken facebook eller msn...[shake] det är alltid jag som tar kontakten med henne


   
SvaraCitera

OF 5:

hon har ju inget intresse för dig iaf.
men det är bara som jag tror


   
SvaraCitera

dudewtf:

hon tar alldrig kontakt med mig på varken facebook eller msn...[shake] det är alltid jag som tar kontakten med henne

då är det konstaterat

OF 5:

hon har inget intresse för dig.

problemet löst

gå vidare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad] aha det är ju lika bra att jag vet det så jag inte hoppas på något som inte kommer att hända [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Se hur hon kastar med håret där hon går
Livet vaknar längs hennes väg
Jag borde se åt ett annat håll
men mitt hjärta följer varje steg
Jag är en dåre som aldrig lär
Jag är en man på drift igen
Jag har levt utan lust på en bortglömd kust
Ingens man, ingens vän

Hon gör mig galen
Jag vill ha henne hos mig i natt
Hon gör mig galen
Hon gör mig galen
Hon kan bli min frihet
Hon kan ta mig ut härifrån
Hon gör mig galen
Hon gör mig galen

Jag har vandrat längs gränsen länge nog
En emigrant med sviktande mod
Bränd av kvinnor och gamla kontrakt
Med rastlösheten som gift i mitt blod
Hon går förbi här som en doft av hopp
som ett tåg på en nattlig station
som ett rop i en gränd från en förlorad vän
som en ny religion

Hon gör mig galen…

Förälskelsen och frälsningen krossas
kupan, krossar glas
Dagen blir ett rus av lust
Natten brinner av stjärnextas
Du stänger dörren med ett nej
Du aktar dej, du gömmer dej
När natten kommer är hon ändå där
Vad kan du göra åt att du är kär?

Hon gör mig galen…


   
SvaraCitera

säg att du kommer över och hjälper henne med läxorna och hänger lite whatever, don't take no for an answer osv, hon verkar ju intresserad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon är smartare än mig kan kan jag ju säga men jag kan höra med henne ifall hon vill ha hjälp med läxorna, ni andra säger att hon inte är intresserad. men du tror det: dazed_and_confused hur tänker du då isf om alla andra säger att hon inte är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antigen så vill hon spela svårfångad eller så är hon inte intresserad av dig, i'm sorry. [sad]


   
SvaraCitera

tycker du ska låta henne vara ett tag. för om du är för på o gör det dazed säger så kan hon bli sur.

hitta på något att att göra. saknar hon dig så tar hon kontakt med dig.

(OBS!! Lyssna inte på dazed bara för att det va något sådant du ville höra!)


   
SvaraCitera

dudewtf:

men du tror det: dazed_and_confused

Om du vill få svar ifrån en specifik användare är det bättre att markera text i inlägget och trycka på "citera". Då får den användaren upp en notifikation om att du citerat honom/henne.


   
SvaraCitera

dudewtf:

hon är smartare än mig kan kan jag ju säga men jag kan höra med henne ifall hon vill ha hjälp med läxorna, ni andra säger att hon inte är intresserad. men du tror det: dazed_and_confused hur tänker du då isf om alla andra säger att hon inte är det.

Alltså du kan mer vara i bakgrunden hela läxhjälpen är egentligen helt oväsentlig, hon är intresserad men kvinnligt velande, där med inte sagt att du ens har halva inne men det är värt att försöka.


   
SvaraCitera

inga garantier


   
SvaraCitera

dudewtf:

lömde också säga att hon tar alldrig kontakt med mig på varken facebook eller msn...[shake] det är alltid jag som tar kontakten med henne

okej det är inte så jävla bra


   
SvaraCitera