Aviseringar
Rensa alla

Hon har förändrats totalt!


Ämnesstartare

Jag och min flickvän har varit tillsammans i snart 4 år, vi har alltid tyckt att sex har varit roligt och spännande så vi har prövat det mesta. Det var för snart ett år sen som hon lyckades få en orgasm för första gången, strax därefter visste vi exakt hur vi skulle göra för att hon skulle komma, vilket är underbart, men det är som om hon har nått sitt mål och inte behöver mej lr sex längre... Men jag har fortfarande samma intresse för sex som förut men hon tycker bara jag är jobbig som vill ha sex numera. Sex är verkligen jätteviktigt för mej men de existerar knappt längre. Vad/Hur borde jag göra? Nån som har varit med om detta?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Mintyp:

. Vad/Hur borde jag göra?

Diskutera!

Mintyp:

Sex är verkligen jätteviktigt för mej

[tired]


   
SvaraCitera

Har du pratat med henne? Det ska du göra innan du startar en tråd!

Mintyp:

Sex är verkligen jätteviktigt för mej

hah meh det är väl rätt viktigt öht för både en individ och ett förhållande..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prata med henne till att börja med och återvänd till denna tråden om det fortfarande kärver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

[tired]

Vadå, är det tröttsamt att han finner sex viktigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shajjn:

Vadå, är det tröttsamt att han finner sex viktigt?

ohYEA_:

hah meh det är väl rätt viktigt öht för både en individ och ett förhållande..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jöpp, har pratat med henne hon hon säger att hon inte tycker de e lika intressant längre, vilket jag verkligen respekterar! Men när man lägger sej i sängen och jag börjar smeka och kyssa henne och man bara får en djup suck tillbaka... Inte så roligt när man bara försöker få de lite mysigt utan krav... [sad]


   
SvaraCitera

Mintyp:

intressant

testa nya grejer? fråga vad HON vill? försök mysa UTAN att ha sex som mål?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att man periodvis har minskat sexbehov har man hört om; men att hon ger dig suckar när du vill kela och visa ömhet så tycker jag att något är fel. Särskilt om du är väldigt tydlig med att du inte "fiskar" efter sex.

Hur beteer hon sig i övrigt gentemot dig?


   
SvaraCitera

Annars finns ju alltid Fröken Höger


   
SvaraCitera

Hon e nog inte din typ


   
SvaraCitera

Du borde ta dig en ordentligen funderare på vad som är viktigast för dig, sex eller hon. Jag tvivlar inte en sekund på att du tycker väldigt mycket om henne, och att du vill vara med henne. Men jag förstår ju att hon blir jättetrött på ditt tjat[rolleyes]

Du kanske kan göra det lite romantiskt, jag vet inte


   
SvaraCitera

Mintyp:

Det var för snart ett år sen som hon lyckades få en orgasm för första gången

Mintyp:

jag har fortfarande samma intresse för sex som förut men hon tycker bara jag är jobbig som vill ha sex numera.

Jag får inte ihop det [tard] borde hon inte upskatta det mer nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shajjn:

Hur beteer hon sig i övrigt gentemot dig?

Precis som hon alltid har gjort, minus alla småpeekar om att vi borde ha sex.

ensyster:

Du borde ta dig en ordentligen funderare på vad som är viktigast för dig, sex eller hon.

Jag förstår vad du menar där... Men jag kan ju inte säga; Ok, jag är med dej resten av livet men utan sex. för även om jag älskar henne så vill jag inte ha ett celibat förhållande. Men jag kan ju inte lämna henne för att jag vill ha mera sex. Sex är ju inget kul om man inte lär känna varandra o lär sej hur den andra funkar. jag vill ju ha henne OCH sex!

Mollymaj:

Jag får inte ihop det [tard] borde hon inte upskatta det mer nu?

Man ycker ju det...


   
SvaraCitera

Mintyp:

Sex är verkligen jätteviktigt för mej

varför har du då en flickvän ??????????


   
SvaraCitera